Matematiske formler i Word
Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 09:16

Hej NG,

Jeg er ny i gruppen, så jeg ved ikke om dette emne har været oppe før...

Jeg har behov for at kunne lave matematiske formler i Word.

Formlerne skal indeholde kvardratrod, potens og andre gængse regnemetoder.
Desuden skal jeg kunne benytte "halve linieafstande"

Eks.
1 - (Kvardratroden af 2 / Kvardratroden af 8) = 0,5

1 - og = 0,5 skal være på samme linie. Divisionen skal være henholdsvis over
og under den linie 1 - og = 0,5 står på.

Er dette muligt, og i så fald... Hvordan ?

Mange Hilsner
Neuhafen

Fra : Leo Heuser

Dato : 23-02-06 09:25

"Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> over og under den linie 1 - og = 0,5 står på.
>

> Er dette muligt, og i så fald... Hvordan ?

Hej Neuhafen

Prøv at kigge på "Equation Editor"

Indsæt > Objekt > MS Equation

Leo Heuser

Followup to newsgroup only please.

Fra : Ukendt

Dato : 23-02-06 11:08

"Leo Heuser" <leo.heuser@DROPTHISadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> "Neuhafen" <neuhafen sNaBeL-A neuhafen dk> skrev i en meddelelse

> Hej Neuhafen
>
> Prøv at kigge på "Equation Editor"
>
> Indsæt > Objekt > MS Equation

1000 tak Leo !