S: 2stk. 12l Heiser flasker
Fra : Christian

Dato : 18-02-06 19:58

Hej!

Jeg har to flasker til salg:

Fabrikat: Heiser. Farve: sort.
12l, 230bar arbejdstryk.
Vægt: 18,7kg (...sparer en hel masse bly)
Monteret med Scubatec H-ventiler (=dobbelt udtag, DIN)
Inkl. fod og net.
Produceret i år 2000.

Flaskerne er meget pæne og velholdte. Har dog været glemt lidt, så de er
ikke blevet trykprøvet.

Sælges samlet, som beset, til 2.300kr.

Kan også sælges trykprøvet til 2.900kr.

Svar direkte til mail.
Vh Christian

Fra : jakob@r-f.dk

Dato : 19-02-06 15:18

Det var godt nok en voldsom pris for trykprøvningen!!! Jeg mener at
Force tager kr. 265 ...

Fra : __vaDer

Dato : 19-02-06 15:23

Ja men er det ikke per flaske?
Plus besværet, så vil jeg ikke kalde det for en voldsom pris.

Fra : Frank Andersen

Dato : 19-02-06 15:32

.... og prøv at gange det med 2 !!!

Fra : Christian

Dato : 19-02-06 16:15

Priserne er jo selvfølgelig for begge flasker samlet...

~265kr(Force)+35kr(transport og besvær)=300kr. pr. flaske...

Dvs.
2 flasker uden trykprøvning: 2.300kr.
eller
2 flasker inkl. trykprøvning(og lidt ventetid): 2.900kr.

Og læg mærke til, at det er de gode, solide, ekstra tunge, Heiser flasker :)

Vh
Christian