Hjælp denne hundeejer med at find sine hun~
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-02-06 22:19

Spred endelig dette link http://www.123hjemmeside.dk/Dharma_savnes/2363081

Det er så frygtelig

Bolette

Fra : SonofonoS

Dato : 16-02-06 09:45

Folk der gør sådan noget skulle virkelig ha' skåret "den" af i en
døv eva maskine...
http://images.aucland.com/ImgUsers/0/23/2334/233425/23342579.jpg

Fra : jopa

Dato : 16-02-06 10:53

SonofonoS skriblede bla:
> Folk der gør sådan noget skulle virkelig ha' skåret "den" af i en
> døv eva maskine...
Skåret hvad af ?

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : SonofonoS

Dato : 16-02-06 11:02

Den som de fleste mænd tænker med...

SonofonoS

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-02-06 11:29

"SonofonoS" <henrik@wendelbo-hansen.dk> skrev i en meddelelse
Den som de fleste mænd tænker med...

SonofonoS

Se det bliver jo lidt svært, hvis det nu viser sig, at være en kvinde...

M.V.H....Benny..

Fra : jopa

Dato : 16-02-06 12:16

SonofonoS skriblede bla:
> Den som de fleste mænd tænker med...

Ja men jeg garanterer for det er en kvinde der har stjålet dem.

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 24-02-06 02:57

On Thu, 16 Feb 2006 12:15:40 +0100, "jopa" wrote:
>SonofonoS skriblede bla:

>Ja men jeg garanterer for det er en kvinde der har stjålet dem.

Hvordan kan I få noget sjovt ud af en så stor tragedie?
Har hun fået hund og hvalpe tilbage?

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/ sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : SonofonoS

Dato : 16-02-06 17:02

Og hvordan kan du være så sikkert på at det er en kvinde?
Kvinder har vel også et eller andet der kan skæres af?

Nej spøg til side - jeg håber sgu hundene findes igen...

SonofonoS

Fra : muskelhund

Dato : 17-02-06 16:33

jopa..
hvordan kan garanter for at det er en kvinde der har stjålet dem da
siden du skriver det...
troede ikke at kvinder kunne finde på sådan noget..

Fra : jopa

Dato : 17-02-06 18:17

muskelhund skriblede bla:
> jopa..
> hvordan kan garanter for at det er en kvinde der har stjålet dem da
> siden du skriver det...
> troede ikke at kvinder kunne finde på sådan noget..

Mænd er mere fornuftige generelt: :)

--
Mvh.John
www.jp-web.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 24-02-06 02:55

On Wed, 15 Feb 2006 22:18:59 +0100, "Bolette Nielsen" wrote:

>Spred endelig dette link http://www.123hjemmeside.dk/Dharma_savnes/2363081
>Det er så frygtelig

Jamen hvordan kan sådan noget frygtelig noget overhovedet ske?
4 dage gamle hvalpe...Hundemoderen kan risikere at "tabe" mælken
af stress, og så dør hvalpene altså! Hvad har vedkommende så ud
af det?
Jeg forstår det altså ikke rigtigt. Der kan da ikke komme nogen
ind og bare ta' mine hundemødre med hvalpe?!