underlige dyr
Fra : sn

Dato : 14-02-06 00:59

Man siger ofte, at dyr og deres ejer ligner hinanden.
Det passer ikke i mit tilfælde!

Min kat er muslim (hun vil ikke have svinekød),
og min hund er indremissions http://fotoratings.dk/billeder/3084 (bemærk
skægget)

Susanne Nielsen.

Dagens citat:
Kunst er noget man ikke kan, - så snart man kan, er det ikke længere nogen
kunst.

Fra : Leyna

Dato : 14-02-06 09:08

On Tue, 14 Feb 2006 00:58:50 +0100, "sn" <sn67@ping.dk> wrote:

>Man siger ofte, at dyr og deres ejer ligner hinanden.
>Det passer ikke i mit tilfælde!
>
>Min kat er muslim (hun vil ikke have svinekød),

Hun _kan_ osse være jøde!

>og min hund er indremissions http://fotoratings.dk/billeder/3084 (bemærk
>skægget)
Nej nej. Det er bare den ny trend.
Meget, meget smuk hvalp - og godt at se, at han er sluppet fri!

--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 14-02-06 09:13

Leyna skriblede bla:
> Meget, meget smuk hvalp - og godt at se, at han er sluppet fri!

Kan se der er schæfer i den så jeg giver dig halvt ret

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : sn

Dato : 14-02-06 11:20

jopa wrote:
> Leyna skriblede bla:
>
> Kan se der er schæfer i den så jeg giver dig halvt ret
OK, jeg kan også godt leve med at han er "meget smuk"

Susanne Nielsen.

Fra : sn

Dato : 14-02-06 11:18

Leyna wrote:

> Hun _kan_ osse være jøde!

Ved nærmere eftertanke må det være _det_ hun er. Hun ville aldrig overleve
Ramadanen
(Ved godt at jøder også faster, men det er vist kun en dag af gangen)

> Nej nej. Det er bare den ny trend.
> Meget, meget smuk hvalp

Tak!

- og godt at se, at han er sluppet fri!

No problem! Hund og fuglebad op i trillebøren, - og så ind under bruseren...

Nej, pjat... der skete ikke noget
(til dem der ikke ved hvad vi taler om: http://fotoratings.dk/billeder/3083)

Susanne Nielsen.

Fra : Bjarne K.

Dato : 14-02-06 14:15

"sn" <sn67@ping.dk> wrote in message
> Man siger ofte, at dyr og deres ejer ligner hinanden.
> Det passer ikke i mit tilfælde!
>
> og min hund er indremissions http://fotoratings.dk/billeder/3084 (bemærk
> skægget)

Det tror jeg nu ikke, den er vel bare ualmindelig old school.

http://www3.wp.tuborg.dk/kampagner/classic/

Skål skipper.