Hvilken CPU ??
Fra : Brian Pedersen

Dato : 14-06-01 06:54

Hi alle..
Håber det er det rigtige sted at poste dette ?..
Jeg har fået fingrene i en PII CPU men ved ikke hvilken model det er.
Når jeg afmonterer køleren kan flg. aflæses :

På CPU: C8141029-0190
På Print i hvid "tape" : 18210008-
På Print øverst : M194v-0PB 666701 - 001

Nogen der ved hvilken model det drejer sig om ???
På forhånd tak !!!

Aloha
/B

Fra : Lasse Stig Thomsen

Dato : 14-06-01 09:42

well det er en PII cpu, hvilken model skulle det ellers være.

Fra : Henning

Dato : 14-06-01 10:15

On Thu, 14 Jun 2001 10:42:05 +0200, "Lasse Stig Thomsen"
<lasse@tt-trading.dk> wrote:

>well det er en PII cpu, hvilken model skulle det ellers være.
Han er nok nærmere interesseret i hastigheden...

Fra : Brian Pedersen

Dato : 14-06-01 11:08

Hi Lasse...

"Lasse Stig Thomsen" <lasse@tt-trading.dk> wrote in message

> well det er en PII cpu, hvilken model skulle det ellers være.
Tak for dit svar. Men det var nærmest nu hastigheden jeg var interesseret
i..
Undskyld mit forkert formulerede ?.... >8-]

AB

Fra : Jacob Ask Hansen

Dato : 14-06-01 14:37

http://www.willadsen.nu/Freeware/index.html kan du hente et lille program
der hedder sysid. Dette kan fortælle dig næsten alt om processeren (og
resten af systemet for den sags skyld
/ask

Fra : Carsten Keller

Dato : 15-06-01 12:02

"Jacob Ask Hansen" <ask@odense.kollegienet.dk> wrote in message
> på http://www.willadsen.nu/Freeware/index.html kan du hente et lille
program
> der hedder sysid. Dette kan fortælle dig næsten alt om processeren (og
> resten af systemet for den sags skyld

Linket på http://www.willadsen.nu/Freeware/index.html er dødt. Jeg fandt det
istedet på http://users.cybercity.dk/~cft8111/sysid.zip, linket fra
http://www.sysid.subnet.dk/.
Hilsner
Keller

Fra : Brian Pedersen

Dato : 16-06-01 16:59

> Linket på http://www.willadsen.nu/Freeware/index.html er dødt. Jeg fandt
> [...]
OK..Thanxx..
/B

Fra : Villy Jensen

Dato : 14-06-01 14:57

> [...]
> På Print i hvid "tape" : 18210008-
> På Print øverst : M194v-0PB 666701 - 001
>
> Nogen der ved hvilken model det drejer sig om ???

Hent Intel værktøjet på
http://support.intel.com/support/processors/procid/
Det er nok det bedste bud, der er ganske vist taget forbehold
for nogen Pentium II..

Held og lykke

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy