Hvordan ændrer man sit brugernavn som enke~
Fra : Jytte Nielsen

Dato : 14-06-01 06:39

Hej

jeg er i netværk med en anden pc óg er enkeltbruger. hvordan kan jeg ændre
mit brugernavn.

i adgangskoder kan jeg jo kun ændre adgangskoden! - skal jeg ind i
reg.editoren? og hvor?

hilsen >Jytte

Fra : Capt´n Mauser

Dato : 14-06-01 10:44

Du kan da bare skrive et andet brugernavn når du skal logge ind, så bliver
du bedt om at bekræfte dit kodeord.
Det er det

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-06-01 11:04

Hvad sker der så med den først oprettede user? erstattes den bare?
hvordan undgår man pop-up boksen ?

Fra : Claus Christensen

Dato : 14-06-01 12:11

"Jens Petersen" <jn@yahoo.com> wrote in message
> Hvad sker der så med den først oprettede user? erstattes den bare?
> hvordan undgår man pop-up boksen ?
>
> "Capt´n Mauser" <captnmauser@hotmail.com> wrote in message

Jeg antager, at der er tale om Win98 og at maaskinen ikke er del af et
netværk.
Slet *.pwl filerne
Kontrolpanel/Netværk - vælg Windows logon i Primær Netværklogon
Genstart og skriv et brugernavn og lad adgangskode feltet være tomt.
Claus

Fra : Jens Petersen

Dato : 14-06-01 12:27

jeg har også samme spørgsmål
jeg bruger Win Me og er i netværk!
men er enkeltbruger på min maskine
hilsen Jens

Min maskine er en

Fra : Claus Christensen

Dato : 14-06-01 13:06

> jeg har også samme spørgsmål
> jeg bruger Win Me og er i netværk!
> men er enkeltbruger på min maskine
> hilsen Jens

Jeg ved ikke om det skal gøres præcis sådan i ME, men jeg vil tro det.
Tør du?
Mht. til at maskinen er del af et netværk giver det (i Win98) kun problemer,
hvis du logger på en NT filserver, en SAMBA-server eller lign. men i dette
tilfælde kan det vist også lade sig gøre - jeg husker bare ikke hvordan.
Håber du får det til at spille
Claus

Fra : Harry Hansen

Dato : 15-06-01 07:25

Hej
Hvis man bare ændrer login navnnet - skal hele ens opsætning i mailprogram
og alle steder hvor windows husker ens koder - gentages... det er måske ikke
så smart - hvis man har glemt nogle koder. Nu er I advaret.
hilsen Harry

Fra : Claus Christensen

Dato : 15-06-01 21:28

"Harry Hansen" <jnspam@hotmail.com> wrote in message
> [...]
ikke
> så smart - hvis man har glemt nogle koder. Nu er I advaret.

Du har fuldstændig ret - det burde jeg have nævnt.
Claus

Fra : Esben Skov Pedersen

Dato : 15-06-01 23:33

On Fri, 15 Jun 2001 22:27:51 +0200, "Claus Christensen"
<blackhole@mail.dk> wrote in <9gdr2n$jpu$1@news.net.uni-c.dk>

>"Harry Hansen" <jnspam@hotmail.com> wrote in message
>ikke

Så er det smart, at man i kontrol panel kan lave en kopi af en bruger.
Det er også et godt trick, hvis ens maskine er begyndt, at opføre sig
underligt, og man ikke føler trang til at formattere

Med venlig hilsen
Esben Pedersen