Ændre standardindstillinger i Outlook2003 ~
Fra : Vigand

Dato : 10-02-06 12:21

Jeg arbejder i et firma, hvor vi skal oprette en masse install-ghostimages
for en masse ens computere. Til dette formål er det vigtigt, at et image
bliver så komplet som overhovedet muligt, så der er mindst muligt arbejde
bagefter, når imaget er indlæst på computeren og brugeren oprettes. Her
støder jeg dog på et problem:

Som en del af standardindstillingerne i Outlook vil jeg angive, at
autoarkivering skal være slået fra, samt at indstillinger for ledig/optaget
tid, skal sættes til 24 måneder frem i tiden.

Jeg har prøvet at ændre disse indstillinger på administratorniveau, men når
jeg så efterfølgende opretter en bruger, oprettes denne med
standardindstillingerne i Outlook. Hvad skal jeg gøre?

På forhånd tak!

Vigand

Fra : Finn

Dato : 10-02-06 17:31

> Som en del af standardindstillingerne i Outlook vil jeg angive, at
> autoarkivering skal være slået fra, samt at indstillinger for
> ledig/optaget
> tid, skal sættes til 24 måneder frem i tiden.

Hvad med at gemme alle indstillinger i word, outlook, excel m.m. i en OPS
fil.
Den indlæser man så efter man har lagt sit image ind på den enkelte pc
Se Guiden gem indstillinger i windows hvordan OPS filen dannes

Dermed får du en mulighed for at gemme på samme måde på alle pc. Og kan
bruge den som backup, når en bruger har fu.... sin pc op.
Det kan undertiden spare brugeren for en reinstallation

Fra : Vigand

Dato : 10-02-06 17:45

"Finn" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad med at gemme alle indstillinger i word, outlook, excel m.m. i en OPS
> fil.

Det er helt klart et bud. Jeg giver det et forsøg (og et foreløbigt tak for
hjælpen) og vender tilbage med resultatet