FF hovedadgangskode
Fra : Leonard

Dato : 09-02-06 21:43

Hvad er standard-hovedadgangskoden?
- eller hvordan kommer jeg af med den, når jeg ikke kender den, der er
der?

Det er på min private PC og jeg mindes ikke at have skrevet en
hovedadgangskode.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Holst

Dato : 09-02-06 21:52

Leonard wrote:

> [...]
> der?
>
> Det er på min private PC og jeg mindes ikke at have skrevet en

Normalt er der ingen hovedadgangskode angivet. Det er noget, du selv
slår til ved at angive et hovedkodeord.

Fra : Leonard

Dato : 09-02-06 22:07

Holst <newsjan06@shelter.dk> wrote:

>Normalt er der ingen hovedadgangskode angivet. Det er noget, du selv
>slår til ved at angive et hovedkodeord.

Tjah, men jeg kan ikke huske hvad jeg har skrevet og nukan jeg ikke
slå det fra uden at skrive det rigtige. Og jeg kan tilsyneladende
heller ikke bruge funktionen, der gemmer en adgangskode til en bestemt
side - en funktion jeg aldrig har brugt før, men nu har jeg en side
hvor jeg gerne vil bruge den.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Holst

Dato : 09-02-06 22:42

Leonard wrote:

> [...]
> heller ikke bruge funktionen, der gemmer en adgangskode til en bestemt
> side - en funktion jeg aldrig har brugt før, men nu har jeg en side

Medmindre der vil gå noget tabt derved, så kunne en mulighed være helt
at fjerne Firefox fra dit system og så geninstallere det igen.

Hele idéen med master passwordet er jo, at andre ikke skal have adgang
dertil uden det

Fra : Fietsenmaker

Dato : 10-02-06 06:37

Leonard skrev:
> [...]
> der?
>
> Det er på min private PC og jeg mindes ikke at have skrevet en

Du har vel ikke installeret digital signatur?
Jeg oplever det samme efter jeg har installeret den.
Under installationen skal man indtaste hovedadgangskode.

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 09:51

Fietsenmaker wrote:

> Du har vel ikke installeret digital signatur?
> Jeg oplever det samme efter jeg har installeret den.
> Under installationen skal man indtaste hovedadgangskode.

Det skal man ikke, men man bør gøre det.

Fra : Leonard

Dato : 10-02-06 09:56

Fietsenmaker <fietsen@maker.org> wrote:

>Du har vel ikke installeret digital signatur?
>Jeg oplever det samme efter jeg har installeret den.
>Under installationen skal man indtaste hovedadgangskode.

Det var det.
Hovedadgangskoden var den samme som den til digitalsignatur.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Fra : Holst

Dato : 10-02-06 10:15

Leonard wrote:

> Det var det.
> Hovedadgangskoden var den samme som den til digitalsignatur.

Ja, så har du jo nok selv indtastet det