Internetregisteret - Blot en lille advarse~
Fra : Anders Christensen

Dato : 09-02-06 10:06

Hejsa folkens

Jeg har lige haft "fornøjelsen" af at blive ringet op af en deres sælgere.

Han fortæller at det drejer som om vores registrering af <domæne vi ikke
kender til> i deres register.

Da jeg ikke kender til det domæne han omtaler som værende vores
"registrering", afviser jeg ham, hvorefter han straks forsøger at nævne
et navn på en anden person (Morten), hvor jeg så også kan afvise at han
skulle have noget med det at gøre, da der ikke er ansat nogen ved det navn.

Da jeg så direkte fortæller ham at jeg ikke ønsker at købe noget af dem
og gør mine til at afslutte samtalen råber deres sælger af mig: "Du skal
fandme ikke lægge på" og "din lede bøssekarl"

Kort sagt: En rigtig hyggelig samtale. *Host*

Håber ikke der er nogen af jer der falder i fælden med dem eller andre
annoncehajer.

--
Med venlig hilsen Anders Christensen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 09-02-06 10:43

Kig evt. her :

http://www.annoncehajer.dk/

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-02-06 10:54

Bo Rasmussen skrev:
> Kig evt. her :
>
> http://www.annoncehajer.dk/

Hej Bo
Jeg kender skam siden, ville blot advare andre, og "lufte min harme" :)

Vil du forøvrigt ikke være venlig at svare under det du citerer, det gør
det lidt mere overskueligt.

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 09-02-06 13:32

> [...]
> Jeg kender skam siden, ville blot advare andre, og "lufte min harme" :)
>
> Vil du forøvrigt ikke være venlig at svare under det du citerer, det gør

Hej Anders.

Linket var skam heller ikke specielt tilegnet dig, men derimod alle, som ser
denne tråd, og som ikke kender siden i forvejen.

Bo

Fra : Anders Christensen

Dato : 09-02-06 17:04

Bo Rasmussen skrev:
> [...]
>
> Linket var skam heller ikke specielt tilegnet dig, men derimod alle, som ser
> denne tråd, og som ikke kender siden i forvejen.

Jeg undrede mig så også over at nykredit havde et banner på
internetregisteret, så jeg sendte dem en mail om det mon var noget de
havde der med vilje..
Det var det sjovt nok ikke.

Man kan også undre sig over at der er et banner med "gårdejer <navn>
<telefonnummer>" på siden

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 09-02-06 17:44

> [...]
> havde der med vilje..
> Det var det sjovt nok ikke.
>
> Man kan også undre sig over at der er et banner med "gårdejer <navn>

Fandt sjovt nok et par af mine kollegaer derinde.
1 af dem er rigtig nok, men kender ikke registret
2 af dem eksisterer ikke længere (længe siden)
og 1 af dem er flyttet, ligeledes for længe siden
Jeg er der ikke selv.

http://www.internetregistret.dk/default.asp?page=index&branch=Autolakering&area=all&sidenummer=3

Der er nok foretaget enelleranden form for registersammenkøring

--
Bo Rasmussen
www.ChipsAway-Roskilde.dk

Fra : Jesper Brock

Dato : 11-02-06 20:40

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse
> Kig evt. her :
>
> http://www.annoncehajer.dk/

og skriv gerne historien her:

www.unfairpris.dk

--
Venlig hilsen

Jesper Brock
80'er-DJ og jura-studerende på S.D.U.
www.flashlight-gruppen.dk

Fra : Mogens Andersen

Dato : 09-02-06 18:01

> [...]
>
> Kort sagt: En rigtig hyggelig samtale. *Host*
>
> Håber ikke der er nogen af jer der falder i fælden med dem eller andre

Ja det er surt med sådan tidsspilde.

Der findes lidt inspiration på www.vibrugerikke.dk

mvh
Mogens Andersen

Fra : Svend Erik Jensen

Dato : 09-02-06 19:10

On Thu, 09 Feb 2006 10:05:57 +0100, Anders Christensen wrote in
dk.erhverv <43eb05f4$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk>:

>Hejsa folkens
[...]

>Håber ikke der er nogen af jer der falder i fælden med dem eller andre
>annoncehajer.

Min kone modtager ofte opringninger af samme type, og hun bruger tit
argumenter fra http://www.vibrugerikke.dk

Jeg synes det er en god ide at man løbende advarer mod de useriøse
virksomheder, der forsøger at udnytte ofte nye og uerfarne
erhvervsdrivende.

--
Med venlig hilsen / Mes meilleures amitiés / Best regards
Svend Erik Jensen

Fra : Henrik

Dato : 15-02-06 12:43

"Anders Christensen" skrev i en meddelelse
> [...]
> fandme ikke lægge på" og "din lede bøssekarl"
>
> Kort sagt: En rigtig hyggelig samtale. *Host*

Jeg havde" fornøjelse" med firmaet Dansk Data Tilbehør í december - se evt.
min tråd af 9. december 2005 "En kort samtale"
Underligt at den slags firmaer kan overleve ...