Så røg gravhunden - RIP
Fra : OZ7PUS

Dato : 08-02-06 17:23

Ja som nogen husker havde vi lidt problemer med en af naboernes gravhund der
render løs rundt i byen

Den er så død nu .. Bugsy snuppede den (Samojede for dem der ikke ved det)

Var på vej ud for at lufte Bugsy og er kun lige kommet ud af døren da jeg
opdager kræet..

Den begynder selfølgeligt at gø som en besat da den opdager os og Bugsy
skal da oss lige gø
Så tog faden ellers ved den lille hund og den racer hen og ryger direkte på
Bugsy dog får jeg dens første angreb stoppet ved at give den et los, Men
inden jeg får vendt om og trukket Bugsy indendørs kommer den igen og
dennegang får den fat i Bugsy som klart bliver helt vild og voldsom

Den får fat i nakken af hunden og klasker den i jorden med så stor kraft
at den er død på stedet

Jeg får lukket Bugsy ind og samler gravhunden op i en kasse og går så op
for at aflevere den til ejeren

Han tænder total af og vil anmelde os til politi + vil have at Bugsy
skal aflives da den jo er bidsk

Jeg går derfra menes han stadig står og råber og skriger

Nu vil jeg så gerne vide om han virkelig kan anmelde os for noget ?

Han er flere gange blevet bedt om at holde sin hund på egen grund og den
hvor Bugsy har snuppet den er på vores egen grund i gårdspladsen + at
Bugsy er i snor og det var gravhunden ikke.

Tøsen

Fra : Helle Jensen

Dato : 08-02-06 17:29

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu vil jeg så gerne vide om han virkelig kan anmelde os for noget ?

Det håber jeg da. En hund, der slår en anden ihjel, er da ikke en hund at
have i et hjem.

Bare min mening...

Helle

Fra : Claus

Dato : 08-02-06 17:39

Jeg er langt fra Jurist men vil mene at du har dit på det rene, det er
selvfølgelig trist at hunden døde, men det lyder til at den selv opsøgte
problemerne.

Det eneste jeg tænker på er om politiet vil mene at du burde have grebet
mere ind?

Jeg føler både med den afdøde hunds ejer og dig - det er ikke sjovt. Jeg
tror ejeren overreagerer men det kunne jeg sgu nok også komme til - jeg
håber bare at jeg kom til fornuft før at jeg nåede politi stationen!

Vh Claus >

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 18:10

> Det håber jeg da. En hund, der slår en anden ihjel, er da ikke en
> hund at have i et hjem.

En hund der ikke kan forsvarer sig selv, er da ikke en hund at have i et hjem,
bare min mening.
Det er jo ikke sikkert at det var Bugsy's intention at slå den anden ihjel,
den skal da ikke finde sig i at blive overfaldet af sådan et møgkræ.

/Jens

Fra : Thomas

Dato : 08-02-06 20:15

,
> den skal da ikke finde sig i at blive overfaldet af sådan et møgkræ.

Nå nå da, små slag....

Mvh
Thomas (gravhunde ejer, som godt ved hvad pwh mener)

Fra : Mus

Dato : 08-02-06 20:40

"Thomas" <dsl182505@spamoff.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> "pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse
> ,
>
> Nå nå da, små slag....
>
> Mvh
> Thomas (gravhunde ejer, som godt ved hvad pwh mener)

og den skulle vel aldrig hedde Sophus

LN

Fra : fam. Ager

Dato : 08-02-06 20:52

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "Thomas" <dsl182505@spamoff.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> og den skulle vel aldrig hedde Sophus
>
> LN
>
>-------------

eller sofus...LOL...
ej sikke en joke... jeg er helt rystet efter indlægget her...

mvh. marie - tidligere gravhundeejer..

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 20:44

> Nå nå da, små slag....
>
> Mvh
> Thomas (gravhunde ejer, som godt ved hvad pwh mener)

Næh jeg har såmænd ikke noget mod gravhunde som sådan,
men jeg har da mødt et par stykker der passer meget godt på
beskrivelsen af den der overfaldt Bugsy, min genbos bla.
Så at der ryger en ind imellem undrer mig ikke, det samme
dumdristige mod har jeg også flere gange stødt på hos diverse
små Terrier, det har altid undret mig at de bliver gamle

Det er ikke altid intelligensen der trykker vores kære hunde,
min egen Angel (Lab/Rotte) har da også lidt for meget mod efter min smag,
hun er så heldigvis aldrig agrassiv, men bliver hun provokeret af andre hunde
er hun bedøvende ligeglade med hvor store og stærke de er.
Hun er så heldigvis en solid pige på 41kg muskler, så hun har ikke fået
ørertæver endnu

Her er et billede af min smukke tøs.
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_ryggen.JPG
/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 20:48

pwh skriblede bla:

> Her er et billede af min smukke tøs.
> http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/angel_ryggen.JPG

Gaaaab nu har han smurt den ind i olie igen

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 20:53

> Gaaaab nu har han smurt den ind i olie igen

Du kan jo printe det ud til Milo og hænge det op ovre i stalden,
så vil han få noget at savle over

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 21:03

pwh skriblede bla:

> Du kan jo printe det ud til Milo og hænge det op ovre i stalden,
> så vil han få noget at savle over

Han er kun i stalden når vi begge er på job samtidig
men det er ikke så tit da vi begge har skiftende arbejdstider.
Vil ikke printe det ud da det bruger alt for meget sort farve
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 21:32

> Vil ikke printe det ud da det bruger alt for meget sort farve

Er det ikke nærmere fordi at Milo ikke skal få mindreværdskomplekser
hvis han ser hvordan en rigtig hund skal se ud
http://hjem.tele2adsl.dk/pwh/DreamHC/Download/volden.JPG

/Jens

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 21:42

pwh skriblede bla:

> Er det ikke nærmere fordi at Milo ikke skal få mindreværdskomplekser
> hvis han ser hvordan en rigtig hund skal se ud

Findes kun en hund, og malet i flere farver
http://zora.dk/fred8.jpg

Om lidt bliver LH sur men kun på dig
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 22:32

> Findes kun en hund, og malet i flere farver
> http://zora.dk/fred8.jpg

Kors hvor ser han muggen ud

> Om lidt bliver LH sur men kun på dig

Jeg tror vi er røget i hans/hendes killfilter

/Jens

Fra : Hermann Holm

Dato : 09-02-06 01:43

> Findes kun en hund, og malet i flere farver
> http://zora.dk/fred8.jpg

Er det en blanding af hyæne og collie

Hermann

--
Af alle seksuelle afvigelser er afholdenhed den mest bizarre..........

Fra : fam. Ager

Dato : 09-02-06 06:39

"Hermann Holm" <dsl39913@vip.cybercity.NULL> skrev i en meddelelse

> Er det en blanding af hyæne og collie
>
> Hermann

---------------------
LOL!!!!
'
Hermann,du er hermed kandidat til min snart skrantende klub...GGG ((-;
-jeg er blevet noget svigtet på det seneste...

mvh. marie - hvis hunde i det mindste ser stolte ud... og kan stå ordenligt
på deres bagben...(-;

Fra : pwh

Dato : 09-02-06 09:03

> [...]
> Hermann,du er hermed kandidat til min snart skrantende klub...GGG ((-;
> -jeg er blevet noget svigtet på det seneste...

Har du endligt ekskluderet mig, jeg roste jo kun den Schæfer fordi
den havde en smuk sort farve

> mvh. marie - hvis hunde i det mindste ser stolte ud... og kan stå
> ordenligt på deres bagben...(-;

Milo kan da ikke gører for at han er så gumpetung at han synker sammen bagtil.

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 09-02-06 10:29

> [...]
> den havde en smuk sort farve

> Milo kan da ikke gører for at han er så gumpetung at han synker sammen

hmmm..du er for let at lokke, Jens..(-;

men ok.. du er tilgivet..(-;

mvh. marie - som skal i gang med en etagevask af en kat der har mavevirus
og dermed tyndskid i hele pelsen.. lækkert..

Fra : pwh

Dato : 09-02-06 11:29

> hmmm..du er for let at lokke, Jens..(-;

Det har jeg alle dage været

> men ok.. du er tilgivet..(-;

Der faldt en sten fra mit hjerte

> mvh. marie - som skal i gang med en etagevask af en kat der har
> mavevirus og dermed tyndskid i hele pelsen.. lækkert..

Den skal da bare en tur i vaskemaskinen på uldprogram

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 09-02-06 11:47

> Det har jeg alle dage været

> Der faldt en sten fra mit hjerte

> Den skal da bare en tur i vaskemaskinen på uldprogram
>
> /Jens
>
>---------

har du gode erfaringer med uldprogrammet?.. hmm.. måske er det derfor han er
så bette i forhold til hans makker..jeg gav ham på kogevask sidst..(-;

mvh. marie - der lige må se om han er færdig i tørretumleren..

Fra : jeppe kebabmeddej

Dato : 10-02-06 08:32

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev:

>mvh. marie - som skal i gang med en
>etagevask af en kat der har mavevirus
>og dermed tyndskid i hele pelsen.. lækkert..

Fy for den lede.
Afliv lortet eller lad min hund ordne det.
Katte er hundemad her i huset.

Jeppe
"Køb Dansk"

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 09:23

> Fy for den lede.
> Afliv lortet eller lad min hund ordne det.
> Katte er hundemad her i huset.

Der manglede forhåbentligt en
i det indlæg.

/Jens

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 10:28

pwh skriblede bla:

> Der manglede forhåbentligt en
> i det indlæg.

Ha ha endelig en fornuftig mand i denne nyhedsgruppe

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 10:44

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> pwh skriblede bla:

> Ha ha endelig en fornuftig mand i denne nyhedsgruppe

He he så vil jeg være den fornuftige kvinde - bare kom med kattene til os
dem skal Gizmo nok klare.

LN

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-02-06 12:24

> "jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse

> He he så vil jeg være den fornuftige kvinde - bare kom med kattene til os
> dem skal Gizmo nok klare.
>
> LN

Og gid køterne så må kløjs i dem!

Eva

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 13:10

> Og gid køterne så må kløjs i dem!
>
> Eva

Og gid du havde humor

LN

Fra : LH

Dato : 10-02-06 14:58

Kalder du det for humor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

LH

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 15:16

LH skriblede bla:
> Kalder du det for humor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BEMÆRK hendes " "

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 15:21

"LH" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Kalder du det for humor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> LH

Yep det gør jeg !!!!!!!!!!!!!!!
Bemærkede du ikke et

LN

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 16:57

> Yep det gør jeg !!!!!!!!!!!!!!!
> Bemærkede du ikke et
>
> LN

Næh, jeg synes heller ikke du er spor sjov,
katte må man ikke drille

/Jens

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 18:23

> Næh, jeg synes heller ikke du er spor sjov,
> katte må man ikke drille
>
> /Jens

Men det er næsten pligt at drille deres ejere

LN

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 14:33

Mus skriblede bla:

> He he så vil jeg være den fornuftige kvinde - bare kom med kattene
> til os dem skal Gizmo nok klare.

Rart at se at du ikke er så seriøs som da du skældte mig ud for smalltalk

Velkommen i klubben

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

"En schæfer - Vi var de første. Vi er de største."

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 14:41

> Mus skriblede bla:

> Rart at se at du ikke er så seriøs som da du skældte mig ud for smalltalk
>
> Velkommen i klubben

He he mig. Hvornår skulle jeg have forbrudt mig med denne ugerning

LN

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 14:55

Mus skriblede bla:

> He he mig. Hvornår skulle jeg have forbrudt mig med denne ugerning

Sorry det var LH istedet.
jeg er bare så hurtig

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Mus

Dato : 10-02-06 15:22

> Mus skriblede bla:

> Sorry det var LH istedet.
> jeg er bare så hurtig
>
> --

Hurtige John ))))

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 16:55

> Sorry det var LH istedet.
> jeg er bare så hurtig

Du er bare snoskforvirret og anklager folk til højre og venstre
Det er da klart at du ikke magter at værer katteejer

/Jens (som netop nu har sin fede kat på skødet)

Fra : fam. Ager

Dato : 10-02-06 15:51

"jeppe kebabmeddej (slet H3NGE)" <j@H3NGEkebab.dk> skrev i en meddelelse

> Fy for den lede.
> Afliv lortet eller lad min hund ordne det.
> [...]

tror nok din farlige kattedræber ville få en dårlig smag i
munden..velbekomme.. (-;

mvh. marie

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-02-06 16:00

> "jeppe kebabmeddej (slet H3NGE)" <j@H3NGEkebab.dk> skrev i en meddelelse

> tror nok din farlige kattedræber ville få en dårlig smag i
> munden..velbekomme.. (-;
>
> mvh. marie

Og så skal den liiige slikke "far" godt i hele krydderen bagefter!

Eva

Fra : fam. Ager

Dato : 10-02-06 16:46

"Eva Schmidt" <safeni@gfnet.dk> skrev i en meddelelse

> "fam. Ager" <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Og så skal den liiige slikke "far" godt i hele krydderen bagefter!
>
> Eva

----------------

jeps.. det var noget i den retning jeg så for mig.. hovedet smurt ind i
kattelort, og så op til far og sige tak for mad. mums for en katteguf..

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 17:03

> [...]
>
> jeps.. det var noget i den retning jeg så for mig.. hovedet smurt ind
> i kattelort, og så op til far og sige tak for mad. mums for en

Nu skal i ikke værer så sarte

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-02-06 18:52

> Nu skal i ikke værer så sarte
>
> /Jens

Nå, nå Jens, hvem er sart?
Dine små hunde må ikke slikke dig i hovedet, bare fordi de bruger tungen til
at vaske sig bagi!
Er du ikke lidt sippet

Eva

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 19:26

Eva Schmidt skriblede bla:
> Dine små hunde må ikke slikke dig i hovedet, bare fordi de bruger
> tungen til at vaske sig bagi!
> Er du ikke lidt sippet

Ham kan du ikke regne med han er nok Radikal.

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 19:29

> Nå, nå Jens, hvem er sart?

Det er i

> Dine små hunde må ikke slikke dig i hovedet, bare fordi de bruger
> tungen til at vaske sig bagi!
> Er du ikke lidt sippet
>
> Eva

Jeg er meget sippet, inden Tyson blev kastreret havde han
tit forhudsbetændelse, det klarede han så med tungen,
der var jeg også så sippet at han ikke måtte slikke mig i ansigtet

/Jens (som nok er for sart til at have hunde)

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 19:34

pwh skriblede bla:

> /Jens (som nok er for sart til at have hunde)

Tror også du er bedst til katte.
Du tror jo fejlagtigt at dine hunde er katte sådan som de går på borde og
stole og andre møbler

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 20:19

> Tror også du er bedst til katte.

Det synes min kat også

> Du tror jo fejlagtigt at dine hunde er katte sådan som de går på
> borde og stole og andre møbler

Næh.. jeg har bare ikke opdraget dem ordentligt

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 10-02-06 19:44

> [...]
> der var jeg også så sippet at han ikke måtte slikke mig i ansigtet
>
> /Jens (som nok er for sart til at have hunde)

det ender vel med at du bryder sammen og fortæller at du også lider af
uhelbredelig rengøringsvanvid.. og faktisk vimser rundt med støvkost dagen
lang og lyserøde gummihandsker for at mindste berøringen med bakterier fra
de urene dyr.. ((-;

mvh. marie - som er lidt bekymret for jens...(-;

Fra : Eva Schmidt

Dato : 10-02-06 19:52

> [...]
> de urene dyr.. ((-;
>
> mvh. marie - som er lidt bekymret for jens...(-;

LOL - jeg tror også, at der er grund til bekymring.

Hans hunde er så skinnende blanke - gad vide om de er smurt ind i fernis,
for at de ikke skal fælde?? (-;

Eva

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 19:56

Eva Schmidt skriblede bla:
> Hans hunde er så skinnende blanke - gad vide om de er smurt ind i
> fernis, for at de ikke skal fælde?? (-;

BUSTED

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

"Brug fars schæfer - ta´skridtet i morgen"

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 20:23

> BUSTED

Satans

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 10-02-06 20:07

> [...]
>

> LOL - jeg tror også, at der er grund til bekymring.
>
> Hans hunde er så skinnende blanke - gad vide om de er smurt ind i fernis,

GGGGG!!.. sikke et arbejde når lakken skal fornyes.. den må unægtelig
krakelere før eller siden..
mvh. marie - hvis hundes pels skinner lige så flot som jens`s...det er bare
uden snyd..(-;

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 20:23

> LOL - jeg tror også, at der er grund til bekymring.

Det kan du roligt regne med

> Hans hunde er så skinnende blanke - gad vide om de er smurt ind i
> fernis, for at de ikke skal fælde?? (-;
>
> Eva

Der fik du mig sgu, de bliver poleret 3 gange ugenligt med
den fineste biodynamiske minkolie

/Jens

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 20:21

> [...]
> uhelbredelig rengøringsvanvid.. og faktisk vimser rundt med støvkost
> dagen lang og lyserøde gummihandsker for at mindste berøringen med

*LOL*
Det er første gang jeg er blevet beskyldt for rengøringsvanvid,
jeg har straks printet dit indlæg ud og hægt det op på hoveddøren

Fra : fam. Ager

Dato : 10-02-06 20:35

> [...]
> Det er første gang jeg er blevet beskyldt for rengøringsvanvid,
> jeg har straks printet dit indlæg ud og hægt det op på hoveddøren

ja, der ser du..vi er menneskekendere her i gruppen..((-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 10-02-06 21:14

> ja, der ser du..vi er menneskekendere her i gruppen..((-;
>
> mvh. marie

Nemlig, men hunde ved vi til gengæld ikke en dyt om

/Jens

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 21:48

pwh skriblede bla:

> Nemlig, men hunde ved vi til gengæld ikke en dyt om

Snak venligst for jer selv :((
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : jeppe kebabmeddej

Dato : 09-02-06 11:36

fam. Ager <dsl134977NOSPAM@vip.cybercity.dk> skrev:

>mvh. marie - hvis hunde i det mindste
>ser stolte ud... og kan stå ordenligt
>på deres bagben...(-;

Uvidenhed om racestandart giver sig udslag i ovenstående.
Hunden er smuk og godt bygget.

Jeppe
"Køb Dansk"

Fra : fam. Ager

Dato : 09-02-06 11:56

"jeppe kebabmeddej (slet W9SLX)" <j@W9SLXkebab.dk> skrev i en meddelelse

> Uvidenhed om racestandart giver sig udslag i ovenstående.
> Hunden er smuk og godt bygget.
>
> Jeppe
> "Køb Dansk"
>------------------------

uvidenhed om humor giver udslag i ovenstående..(-;

mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 09-02-06 12:19

> uvidenhed om humor giver udslag i ovenstående..(-;
>
> mvh. marie

*LOL*
Nu er du ikke sød Marie

/Jens (som altid er sød)

Fra : Mus

Dato : 09-02-06 12:07

"jeppe kebabmeddej (slet W9SLX)" <j@W9SLXkebab.dk> skrev i en meddelelse

> Hunden er smuk og godt bygget.

Ja hvis man er til dne slags

LN(der ikke er til den skags

Fra : Mus

Dato : 09-02-06 12:10

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse

> "jeppe kebabmeddej (slet W9SLX)" <j@W9SLXkebab.dk> skrev i en meddelelse

> Ja hvis man er til dne slags
>
> LN(der ikke er til den skags

He he og så skal man bare lige bytte nogle bogstaver ud og rundt for at
forstå det skrevne

LN

Fra : pwh

Dato : 09-02-06 12:21

Mus wrote:
> He he og så skal man bare lige bytte nogle bogstaver ud og rundt for
> at forstå det skrevne

Et såkaldt "gør det selv indlæg"

/Jens

Fra : Mus

Dato : 09-02-06 12:48

> Et såkaldt "gør det selv indlæg"
>
> /Jens

Ja lige netop )

LN

Fra : jopa

Dato : 10-02-06 10:30

jeppe kebabmeddej (slet W9SLX) skriblede bla:

> Uvidenhed om racestandart giver sig udslag i ovenstående.
> Hunden er smuk og godt bygget.

Øhm hvor skal jeg sende de 2 flasker rødvin til

> "Køb Dansk"

Har jeg altid gjort
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : jopa

Dato : 09-02-06 08:39

Hermann Holm skriblede bla:

> Er det en blanding af hyæne og collie

Rolig nu
--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : pwh

Dato : 09-02-06 09:01

> Er det en blanding af hyæne og collie
>
> Hermann

*LOL*

/Jens

Fra : jeppe kebabmeddej

Dato : 09-02-06 11:33

jopa <spam@nøøø.invalid> skrev:

>Findes kun en hund, og malet i
>flere farver
>http://zora.dk/fred8.jpg

Flot Flot Flot
Jeppe.
"Køb Dansk"

Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-06 19:59

On Wed, 8 Feb 2006 20:52:58 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Du kan jo printe det ud til Milo og hænge det op ovre i stalden,
>så vil han få noget at savle over

Stalden? Bor Milo i en stald?

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk/ sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : jopa

Dato : 19-02-06 20:29

x Vuf x skriblede bla:

> Stalden? Bor Milo i en stald?

Håber ikke min stue ligner en stald
http://zora.dk/galleri/index.php?id=11

Milo har sin hundegård og derfra via hundelem adgang til stalden når det
regner.
Og nej han bor kun i sin hundegård/stald når vi ikke er hjemme, men da vi
har skiftende arbejdstider vil der stort set altid være nogen hjemme så ja
han bor i stuehuset sammen med os andre

Det er bare ham Jens der udspreder falske rygter ligesom de andre Mullaer
ovre på djævleøen.

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 21:00

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse news:43f8c713$0$15792

> Håber ikke min stue ligner en stald
> http://zora.dk/galleri/index.php?id=11

Hvad er det han har øje på, inde i halmen ?
Han ser lidt forskrækket ud.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : jopa

Dato : 19-02-06 21:04

Buffy skriblede bla:

> Hvad er det han har øje på, inde i halmen ?
> Han ser lidt forskrækket ud.

Det er en misser

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : Ukendt

Dato : 19-02-06 21:54

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse news:43f8cf1e$0$15788

> Det er en misser

Jamen, de er jo også farlige.

--
Mvh. www.tjekmig.dk
http://tjekmig.dk/forum/

Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-06 22:17

On Sun, 19 Feb 2006 20:29:19 +0100, "jopa" wrote:
>x Vuf x skriblede bla:

>Håber ikke min stue ligner en stald
>http://zora.dk/galleri/index.php?id=11

Ok. Jeg havde misforstået.

>Det er bare ham Jens der udspreder falske rygter ligesom de
>andre Mullaer ovre på djævleøen.

Ja, de æ ik for spids derovr!
<Oversættelse leveres gerne>

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 20:43

pwh skriblede bla:
> En hund der ikke kan forsvarer sig selv, er da ikke en hund at have i
> et hjem, bare min mening.
Du har da 2 . :))

> Det er jo ikke sikkert at det var Bugsy's intention at slå den anden
> ihjel, den skal da ikke finde sig i at blive overfaldet af sådan et
> møgkræ.

Også i denne sag drejer det sig ikke om et møgkræ men en ejer der ikke har
sørget for at holde sin hund på egne enemærker.
Gravhunden kan såmænd ikke gøre for at vi mennesker har avlet en sådan race
der ikke kan vide at dens ben er for små til resten af hunden og har et
specielt temperement.

Problemet er størrelsesforholdet som gravhunden ikke er klar over

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 20:51

> Du har da 2 . :))

De kan såmænd glimrende forsvarer sig.
Men de har heldigvis dræberkatten til at passe på sig

> Også i denne sag drejer det sig ikke om et møgkræ men en ejer der
> ikke har sørget for at holde sin hund på egne enemærker.

Korrekt.

> [...]
> hunden og har et specielt temperement.
>
> Problemet er størrelsesforholdet som gravhunden ikke er klar over

Det fandt den så ud af på den hårde måde
Gik din egen Milo i flæsket på feks. en BullMastiff på 100kg og fik ørertæver,
så ville du vel også mene at han selv havde bedt om det.

/Jens

Fra : OZ7PUS

Dato : 08-02-06 19:11

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det håber jeg da. En hund, der slår en anden ihjel, er da ikke en hund at
> [...]

Den forsvarede sig selv (og mig) og det var på egen grund såe

Tøsen

Fra : Helle Jensen

Dato : 08-02-06 22:12

> Den forsvarede sig selv (og mig) og det var på egen grund såe

Ja, det har jeg forstået. Hunde har normalvis andre måder end direkte angreb
at forsvare sig med.

Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne beholde den!

Helle

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 22:17

Helle Jensen skriblede bla:
> Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne
> beholde den!
Hmm nu blev den angrebet og ulykkeligvis var den ene større end den anden,
og udfaldet er jo selvfølgelig kedeligt.
Hunde bider jo og den lille kunne så ikke tåle det.
Tror da ikke det var forsætligt "drab"

Fra : Helle Jensen

Dato : 08-02-06 22:24

> [...]
> og udfaldet er jo selvfølgelig kedeligt.
> Hunde bider jo og den lille kunne så ikke tåle det.

"Store" hunde, der er raske i hovederne, er som regel godt klar over
størrelsesforskellen. At hunden griber den mindre hund i nakken og klasker
den mod jorden, ser jeg ikke som en handling fra en mental rask hund.

Jeg føler mig så også en smule stødt over ejerens tone i det oprindelige
indlæg... Han lyder sandelig rigtig ked af, at hans hund har forvoldt en
anden hunds død (ironi). Det fatter jeg slet ikke.

Helle

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 22:42

Helle Jensen wrote:
> "Store" hunde, der er raske i hovederne, er som regel godt klar over
> størrelsesforskellen.

Så burde små hunde måske også værer det hvis din hypotese skal holde stik,
jeg tror faktisk ikke at hunde har den helt store fornemmelse af egen styrke.
Jeg tror nærmere at de hen af vejen får nogle erfaringer via slagsmål,
både dem for sjov og de alvorlige, for hvilken styrke de har i forhold til andre.
Det var måske første gang at Bugsy havde fat i nakken på en anden hund,
så resultatet kan jo også værer kommet bag på den selv.

> At hunden griber den mindre hund i nakken og
> klasker den mod jorden, ser jeg ikke som en handling fra en mental
> rask hund.

Hvad skulle den så gører.

> [...]
> oprindelige indlæg... Han lyder sandelig rigtig ked af, at hans hund
> har forvoldt en anden hunds død (ironi). Det fatter jeg slet ikke.

Havde jeg været Bugsy's ejer ville jeg nok heller ikke have grædt snot
over den gravhund, den havde åbenbart et ønske om at begå selvmord.
Den fik de chancher den havde krav på med rimelighed, men som John
rigtigt påpegede er det ejerens skyld, gravhunden kan jo ikke gører for
at den var snothamrende dum.

/Jens

Fra : Gert

Dato : 08-02-06 22:49

On Wed, 8 Feb 2006 22:24:00 +0100, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Jeg føler mig så også en smule stødt over ejerens tone i det oprindelige
>indlæg... Han lyder sandelig rigtig ked af, at hans hund har forvoldt en
>anden hunds død (ironi).

Han er formentlig glad for at slippe for det lille hysteriske apparat
i området

Fra : OZ7PUS

Dato : 09-02-06 00:02

> [...]
> indlæg... Han lyder sandelig rigtig ked af, at hans hund har forvoldt en
> anden hunds død (ironi). Det fatter jeg slet ikke.

Husk lige at dette er 3. gang den angriber Bugsy og første gang han
forsvare sig

Tøsen

Fra : Mus

Dato : 09-02-06 09:54

Nej det er så dit valg. Andre har heldigvis andre valg. Der skal nu også
mere til at jeg afliver min hund.

Umiddelbart vil jeg dog sige at måden hunden forsvarer sig har været for at
gøre skade. Jeg vil ikke meningen har været at sætte på plads. Det med at
løfte i nakken og smide et dyr til jorden er vel for at knække nakken.
Det er vel et instinkt de har med sig - nogle mere end andre. Jeg har
oplevet det før og altid ved gravhunde. Det tricker åbenbart noget i mange
hunde - de der rotter he he.

Har nærmere fortalt oplevet det to gange. Det ene var en blanding med husky
i og den anden en labrador. Der skete dog ingen skade nogen af gangene.

Synes du slet ikke ejeren af gravhunden har et ansvar?

> "Store" hunde, der er raske i hovederne, er som regel godt klar over
> størrelsesforskellen. At hunden griber den mindre hund i nakken og klasker
> den mod jorden, ser jeg ikke som en handling fra en mental rask hund.

Her vil jeg ikke give dig ret. Det der med størrelsesforskellen. Det er
rigtig meget psyke og de små tegn de viser hinanden. Ofte foregår der en
afgørrelse i hierarki uden det behøver at give kamp. Og den lille kan
sagtens dominere den store psykisk. Men det er klart at hvis kræfteren
prøves af fysisk så vinder den store hun oftest. Dog heller ikke altid. Der
er jo små racer der er ordentlige muskelbundter, samtidig med de er hurtige.

Jeg ser det ikke som en mentalt syg hund men en hund med nogle instinkter i
behold.
Hvis jeg havde en hund der dog havde gjort således vil jeg altid være ekstra
agtpågivende når der var små hunde i nærheden.

> Jeg føler mig så også en smule stødt over ejerens tone i det oprindelige
> indlæg... Han lyder sandelig rigtig ked af, at hans hund har forvoldt en
> anden hunds død (ironi). Det fatter jeg slet ikke.

Ja det forstår jeg heller ikke. Uanset skyld så er det da sørgerligt at
hunden skulle lade livet. Og jeg ville også blive godt gal på min hund, hvis
den opførte sig således - ja både hvis det var gravhunden og Bugsy.

Men jeg ville ikke aflive min hund for det.

LN

Fra : Winther

Dato : 09-02-06 12:40

> [...]

> løfte i nakken og smide et dyr til jorden er vel for at knække nakken.
> Det er vel et instinkt de har med sig - nogle mere end andre. Jeg har

Det med at løfte er da fordi den er så lille i forhold til den anden

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 22:35

> Ja, det har jeg forstået. Hunde har normalvis andre måder end direkte
> angreb at forsvare sig med.

Det lød da for mig som en rimelig fredelig måde at forsvarer sig på,
at gravhunden ikke holder til ret meget er ikke Bugsy's skyld.

> Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne
> beholde den!
>
> Helle

Så er jeg glad for at jeg ikke er din hund.

/Jens (som ikke lærer sine hunde at vende den anden kind til)

Fra : Gert

Dato : 08-02-06 22:36

On Wed, 8 Feb 2006 22:12:08 +0100, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Ja, det har jeg forstået. Hunde har normalvis andre måder end direkte angreb
>at forsvare sig med.

Den har da ikke angrebet gravhunden - den har forsvaret sig !

Skulle den bare have smidt sig ned på ryggen med blottet strube ?

>Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne beholde den!

Det ville så være din beslutning, men du ved vist ikke meget om normal
hundeadfærd..

Fra : OZ7PUS

Dato : 09-02-06 00:01

> [...]
> angreb at forsvare sig med.
>
> Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne beholde

Hvadså hvis din hund faktisk reddede dig fra at blive overfaldet af en
anden hund eller menneske .. Ville du så oss bare af med den ?

Tøsen

Fra : Helle Jensen

Dato : 09-02-06 07:15

> Hvadså hvis din hund faktisk reddede dig fra at blive overfaldet af en
> anden hund eller menneske .. Ville du så oss bare af med den ?

Jeg har altså ikke hund, for at de skal redde mig på nogen måde. Jeg har
hunde, fordi jeg elsker omgangen med dem, jeg elsker at gå lange ture og at
træne dem. I det forhold, er agressivitet ikke ønskeligt, så jeg tvivler
egentlig på, at nogle af mine hunde ville udvise agressivitet for at
forsvare mig. Og det har jeg det godt med.

Helle

Fra : Winther

Dato : 09-02-06 12:42

> [...]
> egentlig på, at nogle af mine hunde ville udvise agressivitet for at
> forsvare mig. Og det har jeg det godt med.

Så er du da heldig med at det ikke var dine hunde der mødte det frådende
uhyre, gravhunden, så var de blevet slagtet....

Fra : x Vuf x

Dato : 19-02-06 22:19

On Wed, 8 Feb 2006 22:12:08 +0100, "Helle Jensen" wrote:

>Ja, det har jeg forstået. Hunde har normalvis andre måder end direkte
>angreb at forsvare sig med.
>Havde min hund, slået en anden hund ihjel, ville jeg ikke kunne beholde den!

Stakkels din hund!!!

Fra : Gert

Dato : 08-02-06 22:28

On Wed, 8 Feb 2006 17:29:00 +0100, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Det håber jeg da. En hund, der slår en anden ihjel, er da ikke en hund at
>have i et hjem.

Sikke dog noget vrøvl - det er da ganske almindeligt selvforsvar !

Fra : Helle Jensen

Dato : 08-02-06 22:33

"Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Sikke dog noget vrøvl - det er da ganske almindeligt selvforsvar !

Nej, det er ikke almindeligt forsvar. Der var mange andre måder den kunne
have reageret på først!

Helle

Fra : Gert

Dato : 08-02-06 22:45

On Wed, 8 Feb 2006 22:33:24 +0100, "Helle Jensen"
<hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote:

>Nej, det er ikke almindeligt forsvar. Der var mange andre måder den kunne
>have reageret på først!

Ok, giv en masse eksempler !

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 22:47

> Nej, det er ikke almindeligt forsvar. Der var mange andre måder den
> kunne have reageret på først!
>
> Helle

Det har du måske ret i, men der er forskel på hvor stor tolerancetærskel
forskellige hunde har og på hvor mange chancher de giver en angriber.
Den gravhund havde fået de advarsler den med rimelig kunne forvente,
så må den også tage hvad der kommer, self trist at den skulle dø af det.

/Jens

Fra : TGH

Dato : 09-02-06 07:51

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote in message

> "Gert" <Gert@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Nej, det er ikke almindeligt forsvar. Der var mange andre måder den kunne
> have reageret på først!

Nu er sagen jo den at vi kan ikke se hvad Bugsy har sendt af signaler
umiddelbart inden Gravhunden gik til angreb.
Blev der sendt dæmpende signal? Sendte den derefter et signal til gravhunden
om at denne skulle holde sig på afstand f.eks. ved at stirre denne i øjnene?
Det ved vi ikke.
I bund og grund er en hund en socialiceret ulv som i 30 millioner år har
udviklet og vedligeholdt instinkter der sikrer individets og flokkens
overlevelse. At Bugsy vælger at tage fat i gravhunden, ser jeg som et
forsvar af flokkens interesser for at sikre overlevelse. Intet andet.
Det er naboen der har et problem i dette tilfælde. Han har ikke formået at
socialicere gravhunden ordentligt samt at udviser ordentligt alfa-han adfærd
over for den. Hvis lederskab var blevet udvist på den rigtige måde så havde
hunden ikke strøjfet rundt i byen. Og i hele taget det at naboen tillader
hunden at strøjfe viser total mangel på ansvar over for de husdyr han tager
til sig.

Hilsen
TGH.

Fra : Winther

Dato : 09-02-06 12:30

> Det håber jeg da. En hund, der slår en anden ihjel, er da ikke en hund at
> have i et hjem.
>
> Bare min mening...
>
> Helle

Det var jo den angribende hund der døde, så det er jo ingen problem mere,
vel?

Fra : SonofonoS

Dato : 08-02-06 17:47

Ikke fordi jeg er den store hundekender, men jeg vil da mene at hunden
har handlet i selvforsvar. Hvis der kom en fremmed mand hen og råbte
af mig, og så pludselig går til angreb vil jeg også forsvare mig.
Dette gælder vel også for en hund? Hvis en hund bliver angrebet kan
man vel ikke forvente andet end at hunden forsvarer sig. Det har ikke
noget at gøre med at hunden er bidsk - tværtimod. At den lille hund
så dør af angret skyldes vel forskel i vægtklassen. Hunde ved jo
ikke helt hvor store de selv er. 5kg vs. 25kg - Jeg giver ikke de 5kg
gode odds.

SonofonoS

Fra : pwh

Dato : 08-02-06 18:07

> Ja som nogen husker havde vi lidt problemer med en af naboernes
> gravhund der render løs rundt i byen

Jo jo.. så forkalkede er vi heller ikke

> Den er så død nu .. Bugsy snuppede den (Samojede for dem der ikke
> ved det)
> Den får fat i nakken af hunden og klasker den i jorden med så stor
> kraft at den er død på stedet

Jeg har ikke specielt ondt af den da den åbenbart var for dum til at leve.

> Jeg får lukket Bugsy ind og samler gravhunden op i en kasse og går
> så op for at aflevere den til ejeren
> Han tænder total af og vil anmelde os til politi + vil have at
> Bugsy skal aflives da den jo er bidsk

Han falder forhåbentligt ned igen, det er da klart han bliver ked af det.

> [...]
> den hvor Bugsy har snuppet den er på vores egen grund i gårdspladsen
> + at Bugsy er i snor og det var gravhunden ikke.

Som du fortæller historien tror jeg ikke du får nogen probs, men det ville
sikkert hjælpe gevaldigt hvis du havde nogle vidner.

/Jens

Fra : Mus

Dato : 08-02-06 18:30

Puha det er ikke sjovt for nogen af parterne - uanset skyld og ikke skyld.

Jeg tror ikke der kan ske det helt store, men er ikke sikker. Prøv at spørg
i juragruppen.

dk.videnskab.jura

LN

Fra : Ralph

Dato : 08-02-06 23:29

> [...]
> der render løs rundt i byen
>
> Den er så død nu .. Bugsy snuppede den (Samojede for dem der ikke ved

Tja, thats life (eller død) min store hund, også den lidt mindre, dræber
mindst een kat om måneden, så hvis man har en lille hund, må man lære den at
indrette sig.

Når DET er sagt, så har jeg selv haft en Cairn med uhyggeligt meget
selvværd, forståeligt nok, den jagede dagligt 7-8 tons store traktorer væk,
gøede ad dem, og de stak af, lykke. Desuden kom den ugentligt til
hundetræning, 5-6 mdr. gammel bed den efter store rotweileres ører, de
rejste sig bare op, så bed den dem i poterne så de kom ned på knæ, og SÅ
kunne de bides rigtigt, heldigvis forstod de godt det "bare" var en hvalp,
så hun fik lov, med en masse logren af ikke-eksisterende haler

Ovenstående er et eksempel på forstået leg, hvis der havde været EEN ENESTE
bidsk hund tilstede ville den selvf. ikke have fået lov.

--
venligst
Ralph

Fra : jopa

Dato : 08-02-06 23:33

Ralph skriblede bla:

> Tja, thats life (eller død) min store hund, også den lidt mindre,
> dræber mindst een kat om måneden, så hvis man har en lille hund, må
> man lære den at indrette sig.

Prøv at fortælle det ovre i kattegruppen
Min jager da også katte men kun dem der bor her og dem kan den ikke fange.
Der kommer ikke så mange tilrendende da de ved der er hund.

--
Mvh.John
www.johns-web.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 09-02-06 06:49

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse news:43ea706f$0$148>
Ovenstående er et eksempel på forstået leg, hvis der havde været EEN ENESTE
> bidsk hund tilstede ville den selvf. ikke have fået lov.

> [...]

en hund der er normal i knoppen vil heller ikke gøre en hvalp fortræd, højst
irettesætte den med store bogstaver.
jeg har også cairn, med et stort ego, men en god og fornuftig omgang med
alle andre hunde, store som små.
jeg synes faktisk som helle, at samojeden har reageret voldsomt, at den
burde have brugt andre midler først, men måske er det det, at den har været
i snor, og været tæt på ejeren, der har udløst det, jeg tvivler på, at en
normalt fungerende hund, ville dræbe en anden hund, med mindre den var
trængt op i en krog eller mentalt kukkuk og fejlpræget.

bare min mening..

mvh. marie

Fra : Winther

Dato : 09-02-06 12:28

"OZ7PUS" <elbartodkspampam@hotmail.com> skrev i en meddelelse
..
> [...]
> hvor Bugsy har snuppet den er på vores egen grund i gårdspladsen + at
> Bugsy er i snor og det var gravhunden ikke.

Nej, de kan ikke gøre dig noget. Var hundeejeren advaret, kan du i følge lov
om mark og vejfred skyde hunden, hvis du har jagttegn. Men stadig var det
jo hvad der kan ske, når en lille hund med for stor ego angriber en stor
hund.

Fra : Clas Lau

Dato : 10-02-06 16:24

Det er jo nok dit ord mod ???? ord... som jo ikke overværede episoden. Hvad
din hund været i snor er man vist ret godt stillet og skylden falder rent
forsikringsmæssigt altid på den hund som ikke er koblet.

Synd for hundens ejer, men heldigvis lød det som om at der var kort process.
I mine øjne har du ikke handlet forkert og kan derfor ikke beskyldes for
noget. Din hund kan ihvertfald ikke kræves aflivet, men med de kringlede
love vi har kan det jo være at du skal betale erstatning. Selvom jeg vil
mene at det overhovedet ikke er retfærdigt så skulle jeg ikke blive
overrasket.

-Clas-

Fra : OZ7PUS

Dato : 11-02-06 06:31

"Clas Lau" <clas@sleepmonsters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> de kringlede love vi har kan det jo være at du skal betale erstatning.
> Selvom jeg vil mene at det overhovedet ikke er retfærdigt så skulle jeg

Frygter nu ikke noget mere

Et par af naboerne har spurt om det er vores vovse der har gjort det også
nå vi siger ja kommer de med
"Det var så sandelig oss på tide"
Det viser sig at der har været problemer med den hund de sidste par år hvor
den har strejfet rundt i byen

Tøsen

Fra : pwh

Dato : 11-02-06 09:16

> [...]
> også nå vi siger ja kommer de med
> "Det var så sandelig oss på tide"
> Det viser sig at der har været problemer med den hund de sidste par

Fin afslutning på den historie, nu må du håbe at din nabo
ikke køber sig en Pittbull bare for at få hævn over Bugsy

/Jens

Fra : eifelvuf@ofir.dk

Dato : 21-02-06 10:21

Helle !

Læs indlægget igen !

Du må totalt have misforstået "Tøsen´s" indlæg, når du skribler
sådan noget nonsens, - og så i fuld offentlighed !?!

M.v.h.

Eifel & Co.

Fra : eifelvuf@ofir.dk

Dato : 21-02-06 10:29

Helle Jensen skrev bl.a.:

"Det fatter jeg slet ikke. "

Helle - det tror jeg gerne. Du virker ikke som om du fatter ret meget,
faktisk.

M.v.h.

Eifel & Co.