Lufte plads i Randers
Fra : Hanne

Dato : 08-02-06 07:44

Hej
jeg kommer af og til til Randers med ½ årige schæfertæve, og det ville være
dejligt hvis der var et sted "hundeskov" hvor der var andre hunde hun kunne
lege med hun er vældig glad for både små og store racer

hilsen
hanne

Fra : Pia

Dato : 08-02-06 14:30

Hej Hanne
En direkte hundeskov kender jeg ikke til i området... men jeg har tidligere
gået til træning i Randers hvor der var en stor indhegnet plads. Det ligger
ude ved "Firmasport" mener jeg at det hedder (eller hed dengang...for et par
år siden) i nærheden af randers dyrehospital. Og så er der også et stort
grønt areal i nærheden af havnen hvor der er træning... men jeg kan ikke
huske om det er indhegnet...
Jeg har selv en collie han der elsker tæver -men mangler legekammerater
så måske vi kunne mødes til lidt hundeleg eller gåtur på et tidspunkt?? Jeg
kommer fra hadsten men er ofte i Randers.

Hilsen
Pia

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 18:02

"Pia" <almp@gratisemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så måske vi kunne mødes til lidt hundeleg eller gåtur på et
> tidspunkt?? Jeg kommer fra hadsten men er ofte i Randers.

KLIP

Jeg er med på den! Kommer også fra Hadsten, og er i Randers næsten hver dag.

Hilsen Camilla + M&M

Fra : Pia

Dato : 08-02-06 18:12

Hejsa

det kunne da være hyggeligt. hvad er det for en hund du har ? Min er ikke så
glad for hanner (medmindre de er kastreret..) men elsker hunhunde ;)

Fra : Ukendt

Dato : 08-02-06 18:23

> Hejsa
>
> det kunne da være hyggeligt. hvad er det for en hund du har ? Min er ikke
> så glad for hanner (medmindre de er kastreret..) men elsker hunhunde ;)

Hej Pia!

Jeg har Border Terriere. En tæve og en kastrat.

Hilsen Camilla

Fra : Pia

Dato : 08-02-06 19:38

Jamen de skal da næsten have lov at mødes
hvad med måske at mødes i hadsten en dag og se hvad de siger til hinanden?

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-02-06 19:55

"Pia" <almp@gratisemail.dk> writes:

> Jamen de skal da næsten have lov at mødes hvad med måske at
> mødes i hadsten en dag og se hvad de siger til hinanden?

Siri vil også gerne med. Hun er en newfoundlændertæve på snart 2 år,
som er steriliseret. Og hvis der ikke er et godt sted i Hadsten, så
var Trige måske en mulighed? Den er indhegnet.

Mvh Trine

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : Pia

Dato : 08-02-06 20:07

Jo det var da måske en mulighed.... men er det hundeskoven i trige du tænker
på ? min hund er ikke så glad for andre hanhunde og i hundeskovene kan der
jo godt være løse hanhunde......såå.. et sted der er overskueligt ville være
lækkert... men kender kun et i randers der er indhegnet...

Fra : Hanne

Dato : 09-02-06 14:30

Hej Pia
kunne du ikke sende mig en mail, du skal slette AAA i min adresse, så kunne
jeg lige maile når jeg kom til Randers

Fra : makkerlone

Dato : 08-02-06 21:21

Hvor ved Trige ligger den hundeskov?

Hilsen Lone, som er i Hadsten Avisen i dag sammen med min hund Du Der
og min dyrlæge Katrine

Fra : Pia

Dato : 08-02-06 21:23

den ligger her :

http://www.fujihund.dk/hundeskov/korttrige.htm

Fra : Martin Vollert

Dato : 08-02-06 21:30

Hanne skrev:
> [...]
> dejligt hvis der var et sted "hundeskov" hvor der var andre hunde hun kunne
> lege med hun er vældig glad for både små og store racer

Der er en decideret hundeskov (dog ikke indhegnet) på den "gamle
losseplads" lige bagved det nye postkontor, jeg kommer der næsten
hverdag med min Bamse.
Man køre ud af (inde fra Randers)Grenåvej og drejer til venstre i
lyskrydset ved engboulevarden, lige mellem Kaj auto og Vink drejer man
til venstre igen og ca 75m henne (lige efter værkstedets gårdsplads) går
en grus vej op til venstre, men hold neden for bakken da der er utrolig
mudderet deroppe lige nu..
Man kan også køre til venstre i krydset ved VW og Ford også til højre
med det samme ned for enden også til venstre og igen ned for enden lige
efter postkontoret kan i se den stor åbne mark.

Vi ses.
Hilsen Martin.

Fra : Hanne

Dato : 09-02-06 14:27

Hej martin
det lyder rigtig godt er der tit hunde og er det på alle tidspunkter?
Så vil jeg kikke forbi når jeg er i Randers.
hilsen
Hanne

Fra : Martin Vollert

Dato : 09-02-06 16:34

Hanne skrev:
> [...]
> det lyder rigtig godt er der tit hunde og er det på alle tidspunkter?
> Så vil jeg kikke forbi når jeg er i Randers.

Ja der er adgang hele tiden men det er ikke fordi det ligefrem vrimler
med hunde især her fortiden men der kommer dog nogen.

Hilsen Martin.

Fra : Hanne

Dato : 09-02-06 17:58

Hej martin
det vare også lidt inden jeg skal derover, så kan det jo være at folk kommer
frem af deres vinterhi.

Fra : Pia

Dato : 13-02-06 12:45

Hej alle
Hvad siger i til at mødes i løbet af ugen eller i weekenden ??
Enten i Randers næsten ved siden af ELRO hvor der er træningsbaner og
indhegnet til hundetræning eller så kender jeg et sted i søften ved en
bekendt hvor der også er stor indhegning hvor de kan rende rundt og
tumle.... eller andre indhegnede steder uden løse hanhunde ??

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 13-02-06 12:54

"Pia" <piachristensen@hotmail.com> writes:

> [...]
> bekendt hvor der også er stor indhegning hvor de kan rende rundt og
> tumle.... eller andre indhegnede steder uden løse hanhunde ??

Mig og Siri er klar. Og bare for en god ordens skyld, så er Siri en
steriliseret tæve.

Mvh Trine

Fra : Pia

Dato : 13-02-06 13:09

Hej
Hun lyder rigtig sød... jeg er også helt pjattet med hendes race Jeg
tror de vil være helt vilde med hinanden *ss*

Fra : Hanne

Dato : 13-02-06 17:14

Hej Pia og trine
Jeg er helt misundelig over at vi ikke kan være med, nu da det var os der
gerne ville lege, men håber I får et godt møde, og hvis det passer når vi
kommer derover kunne vi måske mødes alle tre.!!!
Hilsen
Hanne
"

Fra : Pia

Dato : 14-02-06 15:59

Hej Trine og Siri
Vi kan ikke lege i weekenden alligevel. Kun fredag.. men der har de lovet
regn Så jeg ved ikke hvad i siger til at udsætte det til fredag d. 24
eller lørdag d. 25 februar ??
Hvis i kan så kan vi jo lige lave en ny tråd og se om vi kan få flere med

Hilsen
Pia og Sheik

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 14-02-06 16:37

> [...]

> Vi kan ikke lege i weekenden alligevel. Kun fredag.. men der har de lovet
> regn Så jeg ved ikke hvad i siger til at udsætte det til fredag d. 24

Vi er ikke hjemme hele den weekend. Desværre.

Mvh Trine