Ringtræning
Fra : Sanne

Dato : 06-02-06 10:33

Hejsa.

Er på udkik efter et sted hvor de holder ringtræning i Midt og Vest-jylland.
Iflg DKK har kredsen ikke længere ringtræning.

Så er der nogen der kender til et sted ( behøver ikke være DKK ) vil jeg
gerne høre om det.
Min race er så lille, at raceklubben ikke afholder noget heromkring.

Mvh
Sanne

Fra : Mus

Dato : 06-02-06 10:56

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gerne høre om det.
> Min race er så lille, at raceklubben ikke afholder noget heromkring.

Altså vi har ringtræning en gang i mellem i vores specialklub(Boxer klub)
men har ingen idé om, om det er anderledes mht andre racer. Og ved heller
ikke om vores formand har tid til at hjælpe men kan spørge - det er primært
hende der tager sig af ringtræning. Ved der er stot forskel på hvad der feks
er tilladt mht udstillinger for fels Rotter og Boxere. I Boxerklubben må der
feks stå nogen udenfor ringen og vifte med legetøj få at få fokus på hunden.
Hvad er det for en race?

LN

Fra : Sanne

Dato : 06-02-06 11:26

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der
> feks stå nogen udenfor ringen og vifte med legetøj få at få fokus på

Hej

Det er en Tibetansk Terrier.

Mvh
Sanne

Fra : Mus

Dato : 06-02-06 12:23

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Hun vil godt undervise dig i det grundlæggende.
Men foreslår du tager kontakt til DKK for at finde nogen der måske kan
hjælpe tæt på hvor du bor.
Vi holder til i Holstebro.

LN

Fra : Bufas

Dato : 06-02-06 15:55

"Sanne" <laurberg@tiscali.dk> skrøv in

> [...]
> jeg gerne høre om det.
> Min race er så lille, at raceklubben ikke afholder noget heromkring.

Hej Sanne !

Hvor bor du mere præsist i Midt og Vest Jylland ?

Jeg ved der fore findes ringtræning i Viborg, som er uhahængigt af DKK...

Mange hilsner

Bufas

--
www.razco.dk Razco, en brugshund, en udstillingshund
www.bufas.dk Links til alle vores sider

Fra : Sanne

Dato : 06-02-06 18:26

"Bufas" <bufas@MØGhund.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Hvor bor du mere præsist i Midt og Vest Jylland ?
>
> Jeg ved der fore findes ringtræning i Viborg, som er uhahængigt af DKK...

Hej.

Ja, jeg kender godt det sted i Viborg og har været der nogle gange. Men jeg
har 80 km til Viborg.
Før gik jeg i Lemvig, men hun er desværre holdt.

Jeg bor mellem Holstebro og Lemvig

Mvh
Sanne

Fra : Mus

Dato : 06-02-06 18:43

> [...]
jeg
> har 80 km til Viborg.
> Før gik jeg i Lemvig, men hun er desværre holdt.

Hej Sanne

Sig til hvis du vil have lidt grundlæggende ringtræning i Holstebro, så
arrangerer jeg noget. Vi træner om søndagen kl 11 - 13 ca. så længe det er
mørkt. Du må nok regne med at lægge 20 kr i klubkassen. Det er hvad vi
forlanger for gæstetræning.

LN

Fra : Tina

Dato : 06-02-06 19:15

> [...]
> arrangerer jeg noget. Vi træner om søndagen kl 11 - 13 ca. så længe det er
> mørkt. Du må nok regne med at lægge 20 kr i klubkassen. Det er hvad vi

Hej LN

Jeg kan desværre ikke om søndage, da jeg arbejder.

Men hvis jeg stadigvæk ikke har fundet noget når vi kommer til sommertid,
kan det være du høre fra mig.

Tak skal du have

VH
Sanne

Fra : qfha

Dato : 06-02-06 19:25

Ved der er stot forskel på hvad der

Nej, du tager fejl, der er ikke forskel på reglerne i de to klubber,
idet det er DKK (hvis du taler om FCI) som sætter reglerne for
udstillinger. Og i hht til disse regler må der ikke dobbelthandles,
hvilket er hvad du beskriver.

mvh
qfha

Fra : Mus

Dato : 07-02-06 19:27

"qfha" <bt_s2002@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

idet det er DKK (hvis du taler om FCI) som sætter reglerne for
udstillinger. Og i hht til disse regler må der ikke dobbelthandles,

Man tillader det i Boxerklubben under DKK. Hvorfor man tillader det der ved
jeg ikke

LN