summarum prøves af!!
Fra : Flemming

Dato : 30-01-06 13:53

Jeg er ved at prøve summarum af for at se om det er noget for mig

de 3 konti bank giro kasse skal ømdøbes og der skal 2 mere på
det kan jeg ikke se hvor jeg skal rette!!
hjælp!!

vh Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-06 15:15

"Flemming" <no@spam.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ved at prøve summarum af for at se om det er noget for mig
>
> de 3 konti bank giro kasse skal ømdøbes og der skal 2 mere på
> det kan jeg ikke se hvor jeg skal rette!!
> hjælp!!

Du ændrer konti i kontoplanen.

Hvis de skal med som afstemningskonti, skal du tilføje dem i "Egenskaber for
regnskab", fane "Faste konti"

--
mvh Karsten Madsen
www.alsit.dk