Firefox og bogmærker
Fra : Hans Houmøller

Dato : 27-01-06 22:11

Jeg har efter geninstallation af min Madrake 10.0 fået et problem med
Firefox jeg ikke har haft før: når jeg vil bogmærke en side kan jeg ikke få
den til at blive liggende i 'bogmærker'. Den boks der kommer op når man vil
bogmærke plejer at lukke ned automatisk når jeg har givet det ny bogmærke
et navn, men det virker ikke nu.
Kan nogen hjælpe med en løsnming?
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 28-01-06 01:35

.... og for at det ikke skal være løgn, virker det lige nu! Jeg
afinstallerede Firefox og hentede en udgave fra nettet, installerede og gik
i gang - og det ser ud til at være ok. I modsat fald vender jeg tilbage.
Hans