Hundesygeforsikring
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 27-01-06 18:43

Hej

Er der nogen af jer der har prøvet at få jeres hundesygeforsikring
opsagt af forsikringsselskabet fordi I har haft for mange
skader/sygdomme eller bare for dyre ting?

Vi er efterhånden oppe på at have fået 13.000 tilbage indenfor de
sidste måneder. Det er første skade og Siri er halvandet år. Så jeg er
lidt nervøs over om de pludselig opsiger os.

Mvh Trine, og Siri som efterhånden er pæn igen

--
Hyggelig butik med spændende ting, kurve, julesager og meget mere
Kom og besøg os, tag madpakken med og gå en tur i skoven

Fra : dorthe jensen

Dato : 30-01-06 07:25

hej trine
vi har en hund som har brugt ca 25000 på de sidste godt to år og vi har ikke
hørt fra forsikringsselskabet, så jeg tror ikke at du skal være så nervøs
venlig hilsen dorthe