Tutorials til Flash
Fra : Morten T. Olsen

Dato : 13-06-01 09:58

Hejsa

Jeg vil høre om der er nogle der kan anbefale nogle tutorials til
Flash, helst online og måske endda på dansk, men det er nu ikke
så afgørende.

På forhånd tak

Morten

--
Brug Validator service: http://www.html.dk/validator
- Tast din URL én gang, og validér dokumentet hos 12 validatorer

Fra : MTPO

Dato : 13-06-01 13:17

Anbefaler læse først alt det, som blev skrevet her
især det her news:9flr9q$q27$1@sunsite.dk...
det er kun 9 post ned ad

--
Hilsner
MTPO

Fra : Queenie

Dato : 14-06-01 02:28

Macromedia har selv lavet nogle af de bedste tutorials som er indbygget
i programmet .. men ellers er der nogle her:

http://www.macromedia.com/software/flash/productinfo/tutorials/

http://www.find.com.au/tutorials/macromedia/flash/default.asp?ct=8&ob=1

http://www.katsueydesignworks.com/tutorials_macromedia.htm

Ud over det findes der et IDG hæfte til 89.- på dansk skrevet af Lars
Grønvad. Jeg har selv været igennem hæftet og kan anbefale det på det
varmeste

http://www.kandu.dk/

Fra : Michael Peo

Dato : 14-06-01 14:18

> Jeg vil høre om der er nogle der kan anbefale nogle tutorials til
> Flash, helst online og måske endda på dansk, men det er nu ikke
> så afgørende.

...masser af dem på:
www.flashkit.com
www.were-here.com