Udstødning til Derbi Atlantis
Fra : JDJ

Dato : 13-06-01 07:50

Er der nogle der ved hvor man kan finde en tunudstødning til Derbien? Jeg
har fundet Tecnigas Silent Pro og Basis, er der nogen der kender andre der
passer. Det skal se nogen lunde lovliget ud. Altså er Next og ZX ikke
aktuelle.

Er der nogen der har prøvet Silent Pro? Giver den noget? Er den bedre end
Basis, som jeg ikke er særligt imponeret over.

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk

Fra : RpR

Dato : 13-06-01 11:20

> [...]
>
> Er der nogen der har prøvet Silent Pro? Giver den noget? Er den bedre end
> Basis, som jeg ikke er særligt imponeret over.

Nu ved jeg ikke om den laves til Derbi Atlantis, men ellers så kan jeg til
enhvertid anbefale Polini Star Traffic.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : JDJ

Dato : 13-06-01 20:17

RpR <rpr@mopedgallery.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9g7ep2$ate$1@news.inet.tele.dk...

> Nu ved jeg ikke om den laves til Derbi Atlantis, men ellers så kan jeg til
> enhvertid anbefale Polini Star Traffic.

Der tror jeg ikke den gør kunne ihvertfald ikke finde den På Polini´s
hp.

--
JDJ
http://www.jdj.subnet.dk