Battle for Middle Earth saves
Fra : PSG

Dato : 18-01-06 22:48

Hej

Nogen der ved hvor LOTR: Battle for Middle Earth som standard lægger sine
savegames? Jeg skal reinstallere spillet og vil gerne have mine gemte spil
med over, men kan ikke se hvor filerne ligger.

PFT
Patrick

Fra : Kenneth

Dato : 19-01-06 12:15

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> savegames? Jeg skal reinstallere spillet og vil gerne have mine gemte spil
> med over, men kan ikke se hvor filerne ligger.

Hvis du bruger XP:

C:\Documents and Settings\_din_login_konto_\
Application Data\My Battle for Middle-earth Files

Mvh Kenneth