Simcity3000
Fra : Aragorn25

Dato : 14-01-06 13:58

Jeg har lige installeret Simcity3000. Orginal CD
System WinXP Home med SP2

Grafikkort: GO420
AMD3000 64bit

Cdeen sidder i drevet, når jeg vil starte spillet kommer der en fejlmeddelse
der hedder "no cd inserted"
Jeg har prøvet aat køre "kompatibel med win98" det hjalp hellere ikke.

Har fundet nucd patch inde på megagames men det kan ikke downloades, der er
ikke nogle servere der har patchen mere. Lidt øv, ville gerene spille denne
klassiker igen, nogen der har en ide til løsningen?

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 14-01-06 21:41

Jeg fandt masser af steder med en patch via Google, f.eks.
http://www.fileplanet.com/126707/120000/fileinfo/SimCity-3000-v1.1-Patch

Fra : Kasper Aae

Dato : 15-01-06 13:49

On Sat, 14 Jan 2006 13:57:38 +0100, "Aragorn25"

Prøv http://gf.wiretarget.com/

--
Kasper Aae