Min kammerat søns Battelfield 2 vil ikke ~
Fra : jama

Dato : 12-01-06 19:51

Dette spil vil ikke starte op. Os er XPpro med en 2Mhz.GB. cpu ,og et 64 ram
Geforce grafikkort.Når der trykkkes på play starter det op med et Billede af
spillet,derefter bliver skærmen sort som normalt,men det starter ikke op og
der kommer ikke nogen fejlmeddelelser.Selv tror jeg på opdat.af grafik,min
kammerat,hvis søn har install.spillet tror,at DVD drevet ikke køre hurtig
nok?Men dette tror jeg ikke er årsagen,,det skal siges, der er ikke CloenCD
eller lign.install. på computeren.
Er der nogen med ideer.
mvh. jama

Fra : Bruno

Dato : 12-01-06 20:45

jama wrote:
> [...]
> nok?Men dette tror jeg ikke er årsagen,,det skal siges, der er ikke CloenCD

Hastigheden på DVD drevet har ikke noget at sige. Dit bud på at
grafikkortet er problemet kan godt være rigtigt. Check kortets specs mod
systemkravene til spillet, de står bag på æsken.

Mvh

Bruno

Fra : jama

Dato : 13-01-06 07:36

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse
> [...]
> grafikkortet er problemet kan godt være rigtigt. Check kortets specs mod
> systemkravene til spillet, de står bag på æsken.

Jeg takker for svarene,ja jeg tror også grafikkortet er for gammel,jeg
undersøger hvad det er for et kort.
mvh. jama

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 12-01-06 20:44

jama wrote:
> Dette spil vil ikke starte op. Os er XPpro med en 2Mhz.GB. cpu ,og et
> 64 ram Geforce grafikkort.

Mon ikke det er grafikkortet der ikke understøttes? BF2 kræver et relativt
nyt grafikkort for at virke. F.eks. kan det ikke (umiddelbart) køre på
Geforce ti4200 m.fl.
Det ville hjælpe gevaldigt, hvis du fandt ud af hvilket grafikkort der er
tale om.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : Henning

Dato : 15-01-06 06:29

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> skrev i en meddelelse

> Mon ikke det er grafikkortet der ikke understøttes? BF2 kræver et relativt
> nyt grafikkort for at virke. F.eks. kan det ikke (umiddelbart) køre på
> Geforce ti4200 m.fl.
Hvad mener du med umidelbart? kan man få det til at køre med TI4200?

mvh Henning

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 15-01-06 10:05

Henning wrote:
> Hvad mener du med umidelbart? kan man få det til at køre med TI4200?

Det tager ca. 3 sekunder at finde en metode via google.

Tråden her:
http://hardware-test.dk/oc/forum.asp?mode=traade&id=180316&emneID=7
henviser til denne metode:
http://www.game7.de/1750-battlefield-2/n056be0534.php
Eller:
http://www.megagames.com/cracks/html/c916040_0.htm

Man skulle efter sigende ikke kunne spille online med punkbuster, og
grafikken bliver meget grim.

Jeg har ikke selv prøvet det.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : HKH Chr.

Dato : 15-01-06 19:47

"Jeppe Seidelin Dam" <jeppedam@SLETmailme.dk> wrote in message

> [...]
> http://www.megagames.com/cracks/html/c916040_0.htm
>
> Man skulle efter sigende ikke kunne spille online med punkbuster, og

mener ikke det virker mere..efter de patchede og lavede HW check...har selv
skiftet fra et Ti4200 til GT6600...surt..