Harry
Fra : Henrik Lillelund

Dato : 10-01-06 17:26

Hej gruppe min søn har købt Harry Potter 4 til pc men han kan ikke få det
til at virke det kan godt installeres men vil overhovedet ikke starte op når
vi trykker på logoet på skrivebordet eller under programmer, vi kører XP og
maskinen er en 1,6Ghz ,512 Mbram, 100 GB fri på HD og en 2 år gl. Radeon
9600 grafikkort hvad kan være fejlen?? han er noget træt af det 400kr er en
del penge for et spil man ikke kan spille så jeg får ingen ro før det kører
HJÆLP.

Mvh.Henrik

Fra : Bruno

Dato : 10-01-06 20:23

Henrik Lillelund wrote:
> [...]
> del penge for et spil man ikke kan spille så jeg får ingen ro før det kører

Fejlmelding?

Ellers generelt. Luk alle programmer der unødvendige, sørg for at
driverne er opdateret og ligeledes Windows.

Mvh

Bruno

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 23:02

> Fejlmelding?
>
> Ellers generelt. Luk alle programmer der unødvendige, sørg for at driverne
> er opdateret og ligeledes Windows.

Lyder som samme fejl jeg får

""gol_f.exe har fundet en fejl og afsluttes vi beklager ulejligheden"

og det siger jo ikke meget og der synes ikke at være noget hjælp at hente på
EA`s side om dette spil
jeg er sku lidt på bar bund

Fra : Henrik Lillelund

Dato : 11-01-06 00:01

Hej ingen fejlemelding den starter bare ikke op.
Henrik