Red alert 2 og Windows XP
Fra : Ukendt

Dato : 08-01-06 14:58

Hej.

Jeg har forgæves forsøgt at installere spillet men kan ikke få lov til det.

Spillet er originalt og Windows xp er originalt med SP2.

Hvad pokker kan der være galt, for det der er mystisk er at jeg før har haft
spillet til at køre under Windows xp uden problemer?.

Carsten & Marianne

Fra : Jasper Norman

Dato : 08-01-06 23:21

> Hvad pokker kan der være galt, for det der er mystisk er at jeg før har
> haft spillet til at køre under Windows xp uden problemer?.

Tja... kører her hos mig.

Hvilken meddelse kommer der?

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 10:23

Tittel skærmen kommer op og jeg trykker på install, derefter kommer den
klassiske boks med besked om at windows har fundet en fejl og afslutter,
hvis bla bla bla

Carsten & Marianne

Fra : Laziter [9440]

Dato : 08-01-06 23:43

"XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX"
<XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX> skrev i en meddelelse

> Hvad pokker kan der være galt, for det der er mystisk er at jeg før har
haft
> spillet til at køre under Windows xp uden problemer?.

Jeg har før guidet en frem til at kunne installere RA2, se min løsning her:

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 10:25

Alle disse ting har jeg prøvet og også søgt i reg basen efter filer der
hendviser til RA2, men kan ikke starte instalationen.

Carsten & Marianne

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 10:26

Har tænkt på at prøve på min anden maskine der køre med Windows 2000 og se
om det er muligt derfra, skriver tilbage med svar.

Carsten & Marianne

Fra : Ukendt

Dato : 09-01-06 10:57

Har prøvet på en maskine med windows 2000 og der virker det 100 % men
hvorfor ikke under xp?

Carsten & Marianne

Fra : Jasper Norman

Dato : 09-01-06 22:26

Har du prøvet med en "No CD" fil?

/Jasper

Fra : Ukendt

Dato : 10-01-06 07:05

Kan ikke få lov til at installere spillet