settlers 3
Fra : uffe eriksen

Dato : 06-01-06 23:22

jeg kan ikke få settlers til køre på xp de skriver

kernel 32 call does not point into KERNEL 32 dll.
virus or icompatible sysemanalyzer detected (#3000)

Kan den bare ikke køre på Xp eller hvad

Hilsen uffe

Fra : Henrik Sahl

Dato : 06-01-06 23:50

"uffe eriksen" <ukw@eriksen.tele.dk> wrote in message
> jeg kan ikke få settlers til køre på xp de skriver
>
> kernel 32 call does not point into KERNEL 32 dll.
> virus or icompatible sysemanalyzer detected (#3000)
>
> Kan den bare ikke køre på Xp eller hvad

Det tyder ikke på det http://www.settlers3.com/faq/faq3.htm#3-009-0 men
måske kan du køre det i win98 compatibility mode.

Mvh
Henrik

Fra : uffe eriksen

Dato : 07-01-06 11:45

hmm hvordan gør man det

UFFE

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-01-06 12:13

Find exe-filen via Stifinder/Explorer der starter spillet efter at det er
installeret, evt. hvis spillet har lagt et ikon på skrivebordet i XP, så
brug dette.

Højreklik på denne startfil og vælg nederst Egenskaber/Properties. Du får en
menu hvor et faneblad hedder Compatibility, hvori du kan bede systemet om at
åbne programmet som om det var i hhv. Win95, 98, 2000, ME, NT, etc.