Spiller i stadig "Return to Castle Wolfens~
Fra : Kent

Dato : 05-01-06 17:42

Hej

Da "Return to Castle Wolfensten" (PC) kom frem, overvejede
jeg meget at købe det, men af en eller anden grund blev det
ikke til noget.

Nu tænker jeg så igen på at købe det - for multiplayerdelen - men
er der stadig mange spillere på serverne???

Og så lige et ekstra spørgsmål. Jeg bruger lidt tid på Americas Army og
kunne godt tænke at spille på nogle danske servere. Nogle der
har et godt link til en liste eller noget?

Prøv i øvrigt Americas Army, hvis ikke du kender det allerede. Det
er TOTALT gratis - og utroligt godt. www.americasarmy.com

Kent.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 05-01-06 19:07

"Kent" <Sunshine@NOSPAMpc.dk> skrev i en meddelelse
> Nu tænker jeg så igen på at købe det - for multiplayerdelen - men
> er der stadig mange spillere på serverne???

Spiller kun enemy territory, som er gratis, og faktisk et af de bedste fps
spil nogen sinde efter min mening. Der er en herlig blanding af action ,
taktik og teamplay. Spillet er baseret på Wolfenstein, men er helt gratis !
Google for download.

Fra : Kent

Dato : 06-01-06 10:18

"Sune Storgaard" <nospam@strueradsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taktik og teamplay. Spillet er baseret på Wolfenstein, men er helt gratis

Jamen jeg downloadede da også Enemy Territory i går,
og den er da ikke dårlig. Synes nu banerne er meget, meget
små i forhold til fx Battlefield eller Americas Army.

Har du prøvet at spille True Combat:Elite? Det er en
gratis mod til Enemy Territory. Faktisk utroligt godt!

Kig her:
http://truecombat.com/intro.php

Vh
Kent.

Fra : preben nielsen

Dato : 06-01-06 07:24

> [...]
>
> Nu tænker jeg så igen på at købe det - for multiplayerdelen -
> men
> er der stadig mange spillere på serverne???

Kig på http://csports.net og du vil kunne se, hvormange der
spiller de forskellige spil.

--
/\ preben nielsen