W.O.W.
Fra : Zilly ink

Dato : 03-01-06 16:18

Hej Gruppe

"Will you take us to Mount Splashmore" gange tusinde Dem af jer der
kender den episode fra Simpsons ved hvad jeg gennemgår i øjeblikket!

Knægten "vil" ha´ WOW og er nu i gang med at plage røven ud af sine bukser,
for at få spillet, hvilket som I ved, betyder køb af spil og månedlig
udgift...for mig!

Jeg aner nada, så hjælp mig lige med hvor det kan købes for menneskepenge,
om betalingsforhold osv. osv.

Da jeg kun i yderste nødtilfælde vil handle med Merlin og betale for deres
ikke eksisterende service og lortebetjening, vil jeg blive glad for alle
hints der viser vej til det mest "fornuftige" køb alle andre steder.

Thanx mates!

--
zillyink.dk

begin 666 wink.gif
M1TE&.#EA#P`/`+,``````+^_O___````````````````````````````````
M`````````````````````"'Y! $```$`+ `````/``\```0T,$@):ITX5,'Y
MQ4 G>E,XC@`EF.MJIJSEQ>PI;C9:YZYGOQK?C12<R8C%7P;7^60TEA0F`@`[
`
end

Fra : Devast8or

Dato : 03-01-06 18:10

"Zilly ink" <zillyink@hotmail.com> wrote in message
> [...]
bukser,
> for at få spillet, hvilket som I ved, betyder køb af spil og månedlig

Men tænk på hvor meget fred du får for pengene :D

> Jeg aner nada, så hjælp mig lige med hvor det kan købes for menneskepenge,
> om betalingsforhold osv. osv.

Selve spillet kan i øjeblikket fås for 268,-
http://spilpriser.dk/Listproducts.asp?ID=232&Sort=Wanted&Soegeord=world+of+w
arcraft

Læg mærke til at der længere nede på listen er en Alliance Edition. Det er
kun æsken der er anderledes, spillet er præcis det samme. (Der findes også
en Horde Edition, ved ikke lige hvorfor den ikke er på.)

Ang. det månedlige gebyr, kan du betale med et "prepaid gaming card" (de
findes også på ovenstående link), eller med alm. plastik kort (Visa, Visa
Electron, JCB, Mastercard eller AmEx).

Du kan betale for 1, 3 eller 6 måneder af gangen og priserne er

12.99? One-Month Subscription
35.97? Three-Month Subscription
65.94? Six-Month Subscription

(håber ovenstående kommer til at se rigtigt ud, det er sakset fra
wow-europe.com :) Ihvertfald er priserne i euro)

> Da jeg kun i yderste nødtilfælde vil handle med Merlin og betale for deres
> ikke eksisterende service og lortebetjening, vil jeg blive glad for alle
> hints der viser vej til det mest "fornuftige" køb alle andre steder.

Håber da hjalp lidt, hvis du har flere spørgsmål siger du bare til.

Devast8or

Fra : Teis Bæk

Dato : 16-01-06 12:30

Zilly ink wrote:
> [...]
> ikke eksisterende service og lortebetjening, vil jeg blive glad for alle
> hints der viser vej til det mest "fornuftige" køb alle andre steder.

Hej

hvis du ikke er meget for net handle så kan jeg også anbefale 'EB
Games'. Jeg synes de yder en god service og information om et produkt
(spil) hvis du er meget i tvivl.

Alternative forhandlere som Bilka og lign. kan også yde en ok service,
men den bedste service får du fra deciderede PC spil forhandlere.

Angående priser de forskellige steder har jeg ingen info om, men den
billigste måde at skaffe WoW på er via en netbutik (helt klart).

Hilsen
Teis

PS: Du skal vide, at WoW er meget vane dannende (også for de lidt ældre)
så jeg synes du skal være helt afklaret med dig selv inden du giver ham
dette spil.

PPS: Skal dog også siges, at man har mulighed for at skabe sig en ny
form for vennekreds igennem spillet så helt spild af tid vil jeg ikke
sige det er. Denne vennekreds behøver ikke "kun" være i hans egen
aldersgruppe, men gælder også de lidt ældre. Dette giver også mulighed
for sjove arrangementer såsom Netcafé sammen med dem man spiller med.