Spille tastetur
Fra : Dal

Dato : 02-01-06 22:31

Jeg har set man kan få et tastetur som er indrettet på en sådan måde at man
kan spile "ordenlig" på WASD og den omkring liggende taster. Tasteturet
hedder Zboard PC Gaming keyboard / 108 taster

(nu vil den sgu kun skrive med FED)

Kan dette tastetur anvendes til Quake 4 og 2, Doom og andre skyde spil
/henrik

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 02-01-06 22:51

"Dal" wrote

> [...]
> Tasteturet hedder Zboard PC Gaming keyboard / 108 taster
>
> Kan dette tastetur anvendes til Quake 4 og 2, Doom og andre skyde spil

Søg og du skal finde :)
http://www.zboard.com/europe/

Limited edition keysets
http://www.zboard.com/europe/products/keysets.asp

Du kan også få et "noname" wasd keyset
http://www.zboard.com/global_images/products/zboard/zboard_gamingkeyset.jpg

Priser etc
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-form/202-9807820-2437437

- Peter

Fra : Jesper Christensen

Dato : 03-01-06 00:45

Dal wrote:
> Jeg har set man kan få et tastetur som er indrettet på en sådan måde
> at man kan spile "ordenlig" på WASD og den omkring liggende taster.

Kan selv anbefale denne her...

http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Merchant_Id=&Section_Id=2071&pcount=&Product_Id=157024

Bruger den selv til WOW, Quake 4, Farcry etc. Ved første øjekast ser den
lidt underlig ud, men nu kan jeg simpelthen ikke undvære den. En af de mange
fordele ved denne fremfor det keyboard du spurgte om, er at Nostromo N52 er
ergonomisk.

--
Med Venlig Hilsen/Kind Regards
Jesper "BigJay" Christensen