morrowind Oblivion?
Fra : Mark Jensen

Dato : 29-12-05 12:56

Kommer det snart, er der nogen der ved det.

Det er egentlig ikke fordi jeg er så pjattet med genren, men jeg så en
demonstration af spillet og jeg har aldrig set så flot grafik før. Det
var næsten milevidt foran alt jeg tidligere har set.

http://www.elderscrolls.com/art/obliv_screenshots_01.htm

når man så hovedpersonen gå rundt i skoven var det stort set som at gå
irl i en skov :)

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 29-12-05 13:27

"Mark Jensen" <jesperj@it.dk> skrev i en meddelelse
> Kommer det snart, er der nogen der ved det.

Jeg har ikke hørt om nogen fast dato endnu.

> Det er egentlig ikke fordi jeg er så pjattet med genren, men jeg så en
> demonstration af spillet og jeg har aldrig set så flot grafik før. Det
> var næsten milevidt foran alt jeg tidligere har set.

Det var det samme jeg tænkte med det forrige Morrowind da det kom :)

> http://www.elderscrolls.com/art/obliv_screenshots_01.htm
>

> når man så hovedpersonen gå rundt i skoven var det stort set som at gå
> irl i en skov :)

Er ved at hente videoklippet nu :)

/Kenneth Iversen

Fra : JYH

Dato : 29-12-05 13:54

Mark Jensen wrote:
> Kommer det snart, er der nogen der ved det.

April-maj 2006.
http://www.tothegame.com/search.asp?title=oblivion

Fra : Bruno

Dato : 29-12-05 14:09

Mark Jensen wrote:
> [...]
> demonstration af spillet og jeg har aldrig set så flot grafik før. Det
> var næsten milevidt foran alt jeg tidligere har set.

Bethesda har tit været dem der satte nye standarder for 1-st person 3D
spil.

Så vidt jeg ved var de først med ting som:

Mouselook (Ihvertfald på PC)
Inde/ude baner uden loading
Køretøjer (både jordbasserede og flyvende)
Kikkertsigte

Og alt det inden der var noget som hed 3D acceleration

Mvh

Bruno