Søger spil
Fra : RTK

Dato : 27-12-05 18:17

Nogle som kan sige mig hvad dette spil hedder:
http://images.google.dk/images?hl=da&q=turkey%20shoot%20game%20chicken&sa=N&tab=wi

Dette billede er det eneste jeg kan huske fra spillet. Det er vist et tysk
spil. Hvor man skal skyde kyllinger/kalkuner ned - ret sjovt.

// RTK

Fra : Kenneth Iversen

Dato : 27-12-05 18:46

"RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Dette billede er det eneste jeg kan huske fra spillet. Det er vist et tysk
> spil. Hvor man skal skyde kyllinger/kalkuner ned - ret sjovt.

a.. Product: MoorHuhn 2

Det fandt jeg ud af ved at klikke på billedet...

/Kenneth Iversen

Fra : Hagar

Dato : 27-12-05 23:00

"Kenneth Iversen" <kenneth.iversen@notvalid.email.dk> skrev i en meddelelse
> "RTK" <rtk@rtk.rtk> skrev i en meddelelse

> a.. Product: MoorHuhn 2
>
> Det fandt jeg ud af ved at klikke på billedet...
>
> /Kenneth Iversen

Det står også i teksten som han linker til
lnk.in/34wd

Hagar

Fra : Kristian Knigge

Dato : 28-12-05 11:57

ELLER:

http://nettips.dk/Default.asp/KatId=134/SubId=134/id=475/text=Moorhuhn+i+gokart

- Knixe

--

Knixe.lir.dk - bliver MÅSKE lavet snart :D