Snyd i FarCry, hvordan?
Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-12-05 19:51

Hejsa.

Hvordan enabler jeg snyd i Farcry v 1.33 kan ikke få det til at virke.

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 22:02

> Hvordan enabler jeg snyd i Farcry v 1.33 kan ikke få det til at virke.

Så svært er det heller ikke.

Det er da ikke særlig sjov bare at køre spillet igennem i godmode og med alt
ammo.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-12-05 01:17

Også skrev Vollert

> Så svært er det heller ikke.
>
> Det er da ikke særlig sjov bare at køre spillet igennem i godmode og
> med alt ammo.

Nu er det jo ikke sikkert alle er så dygtige eller køre spillet på easy som
dig.
Jeg har selv sat så fast flere stedere at jeg har været ved at droppe spille
da jeg simpelhen ikke gad mere fordi jeg heller ikke kunne få div cheats til
at virke, men har ladet spillet ligge i en 14 dag tid og prøvet igen for at
komme lidt længerer og sidder nu fast igen
--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Jesper Hansen

Dato : 27-12-05 05:44

> Så svært er det heller ikke.
>
> Det er da ikke særlig sjov bare at køre spillet igennem i godmode og med
> alt ammo.
>
> --
>
> Mvh
>
> KIm MIchael LArsen
>
> kimila snabel a mail dot dk

Prøv og hør her Sonja, jeg har gennemført spillet, ku bare godt tænke mig at
få det snyd til at virke så min lille fætter kan smadre nogle soldater.
Er det så forstået? 100 % asshole

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-05 16:44

> Prøv og hør her Sonja, jeg har gennemført spillet, ku bare godt tænke mig
> at få det snyd til at virke så min lille fætter kan smadre nogle soldater.
> Er det så forstået? 100 % asshole

Jeg fandt lige en trainer der virker men når man bliver tiltalt på den måde
så kan i sku selv finde den.

Et tip om hvor den ligger, prøv nettet.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 27-12-05 16:51

"Jesper Hansen" <jesperhansen@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> 100 % asshole

Right back at ya!
Hvis du ikke kan tåle et svar (et jeg iøvrigt så som venligt), kan du jo
selv prøve at søge på nettet.
Du skal i hvert fald ikke forvente at folk gider hjælpe dig når du svarer
sådan tilbage, man ved jo aldrig hvilke udtalelser du kommer med..

/Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 27-12-05 23:28

> [...]
> Du skal i hvert fald ikke forvente at folk gider hjælpe dig når du svarer
> sådan tilbage, man ved jo aldrig hvilke udtalelser du kommer med..

Jeg mente det også som et sjovt venlig svar, men prøv her
http://dlh.net/english.html

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk

Fra : Laziter [9440]

Dato : 28-12-05 00:08

"Kimila" <kimila snabel a mail dot dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mente det også som et sjovt venlig svar, men prøv her
> http://dlh.net/english.html

Hehe ja så må jeg vist undskylde, jeg så ikke lige den smiley du havde sat i
bagenden af sætningen..
Nu har jeg ikke fulgt så meget med på TV, så den der blå flodhest der råber
og skriger er altså ikke det første jeg kommer i tanke om når jeg læser her
i grupperne

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 28-12-05 23:07

> [...]
> råber
> og skriger er altså ikke det første jeg kommer i tanke om når jeg læser

Det var mig der overså din smiley så jeg undskylder.

KIm MIchael LArsen

kimila snabel a mail dot dk