Skærme
Fijala 3554
Min skærm døde lige
Fra : Michael

Dato : 13-06-01 01:25

Da WinME prøvede at slukke skærmen fordi jeg ikke havde rørt maskinen i
15 minutter skete der noget "sjovt". Skærmen slukkede, og den lille lampe
der sidder foran gav sig til at blinke. Det har den aldrig gjort før, men
lige nu er det det eneste den kan. Tænder man skærmen (uanset om den er
koblet til eller ej) så begynder lampen bare at blinke igen.

Nogen ideer?

--
If you reply by mail you must include the word IACK in the subject line

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 13-06-01 02:01

"Michael" <newsposter@carceri.dk> wrote in message
> [...]
> lige nu er det det eneste den kan. Tænder man skærmen (uanset om den er
> koblet til eller ej) så begynder lampen bare at blinke igen.

Ja tjek linie transistoren for kortslutning, sidder i nærheden af
linietrafoen (en sort klods med en ledning op til billedrøret.

Men ellers post lidt flere oplysninger, mærke, model, osv.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Michael

Dato : 13-06-01 09:51

> Men ellers post lidt flere oplysninger, mærke, model, osv.

Det er en gammel 14" Shamrock SRC1452. Der sidder vist et Hitachi
billedrør i den.

--
If you reply by mail you must include the word IACK in the subject line