RS-485
Fra : Harald

Dato : 12-06-01 19:56

Hej

Jeg er på jagt efter nogle proximity readers (skal bruge ca. 60 stk.),
f.eks. www.controlsoft.com/hardware/ac-1100.htm og
www.nexwatch.com/library/datasheets/Reader/6800013A_Smartcard4205dt.pdf, med
RS-485 interface. Jeg mener at RS-485 standarden siger at der kan være op
til 32 enheder på samme bus, kan man regne med at hvis en læser understøtter
RS-485 så kan man også koble flere på samme bus? Jeg har fundet en hel del
læsere men der står ikke noget om at man kan koble flere på samme bus ved
nogen af dem.

Mvh
HK

Fra : Stig Meyer Jensen