Hvor gør i af det når i er færdige!
Fra : Dennis K. J.

Dato : 25-01-06 17:43

Altså den overskydende fliseklæb. :)
Der står man ikke må hælde det i afløbet da det hærder i vand. Men hvor
hælder man så smide det hen? Det er et pokkers til svineri med den klæber
alle vegne... godt man ikke er murer i hverdagen. Nu har jeg bare ladet
spanden stå, så må vi se om det kan bankes ud i morgen, ellers må vi købe ny
murerspand. Har i nogle gode råd?

/Dennis

Fra : Jørgen

Dato : 25-01-06 18:24

Dennis K. J. wrote:

> [...]
> alle vegne... godt man ikke er murer i hverdagen. Nu har jeg bare ladet
> spanden stå, så må vi se om det kan bankes ud i morgen, ellers må vi købe

Så bliver det ganske sikkert en ny spand.

Om ikke andet, så skrab det overskydende klæber af i en plasticpose
(renovation, storskrald whatever), og rengør spanden med masser af vand.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-01-06 18:42

> Altså den overskydende fliseklæb. :)

Hælder det ud på en pose og smider det i den dertil indrettede container på
genbrugspladsen ved lejlighed.

Mvh Maria

Fra : Calle.

Dato : 25-01-06 23:41

Dennis K. J. wrote:
> [...]
> jeg bare ladet spanden stå, så må vi se om det kan bankes ud i
> morgen, ellers må vi købe ny murerspand. Har i nogle gode råd?

kontainerpladsen
--
**** Calle ****