Støjdæmpning under svanehalsplader eller e~
Fra : Grønne

Dato : 25-01-06 17:16

Vi skal til at støbe gulvet til badeværelset på førstesal og skal i den
forbindelse ha udlagt svanehalsplader til at støbe på. I vejledningen står
der at men kan nedlægge nogen specielle trinlydsplader. Har så snakket med
mit byggemarked om det og ja de har solgt dem en enkelt gang, ud af de mange
tusinde plader de har leveret.

Nu er jeg så lidt i tvivl, jeg vil helst ikke stå bagefter med et "støjende"
gulv, men noget tyder på at det bliver et marked og så fat i dem og at det
kommer til at koste dyrt. Er det besværet vær ?

I byggemarkedet forslog de at bruge de strimler der bruges til stållægter,
er det mon en god ide ?

Er der ikke nogen der har erfaringer eller bare et godt råd ?

/Grønne

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 26-01-06 16:48

Du kan bruge neopren gummistrimler
"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
stållægter,
> er det mon en god ide ?
>
> Er der ikke nogen der har erfaringer eller bare et godt råd ?

begin 666 p.gif
M1TE&.#EAB0`1`( !```3S/___R'Y! $```$`+ ````")`!$```+1C(^IR^T/
MHYRTVHNSWKS[#S[ 6(TFH)WD828H\RIO'$XQ+;L?/K,(_H,9@#4'KW'T')-#
M7U,8(!:ABU9T]0S.L%?@TNB,LK"]+LUJ_I'%5^2XS.:=AO"Z2Y6MAKU/NXX=
MY[0"]R<X!YB7A6?&% 2&`JDVV+=G=4-GZ4A%69@(R+<9EA@9J<AY^6F*. I&
MI]JH&LBJYYFZ=RJ8RRG+6T5RPW66\R8Y["N%^E:V%6R)UB7*-34]+=79H9*M
9O<W=[?T-'BX^_DQM?HZ>KK[.WN[N40``.P``
`
end

Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 30-01-06 21:32

> [...]
> er det mon en god ide ?
>
> Er der ikke nogen der har erfaringer eller bare et godt råd ?

Hej!
Har selv brugt asfaltpap i 11cm. bredde, og jeg har ingen gener ved denne
metode.

Mvh
Anders Lund