"Stefan" <slc_dk@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:43c90056$0$1795$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> "johny møller" <hauge@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> news:43c8cf0a$0$78285$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>
>>
>> Hej
>> Vi har købt hus for et par måneder siden. Og der er virkelig meget der
>> skal
>> fjernes herfra.
>> Er der mulighed for at leje en container?
>> Kan man smide alt i den?
>> Hvad vil det koste?
>>
>> håber at nogen kan hjælpe med disse spørgsmål.
>>
>> Hilsen jobe
>>
>
> Blot for at supplere de andre svar her i tråden, så kan jeg fortælle, at
> her hvor jeg bor er der følgende priser:
> Privat aflevet på genbrugsplads: 0 kr
> Erhvervsafleveret (fx container), sorteret: ca 80 kr/ton
> Erhvervsafleveret (fx container), usorteret: ca 800 kr/ton
>
> For containeren plejer jeg at give 3-500 kroner pr gang incl kørsel.
>
> To eksempler fra det virkelige liv:
> 1) Jeg skulle have ny indkørsel, og de gamle betonfliser skulle fjernes. 8
> ton ialt - det kostede 700 kr alt incl.
> 2) Jeg fik skiftet vinduer, dvs glas og rammer - ialt ca 900 kg -
> tilbuddet lød på 1300 kr, men jeg valgte selv at køre 3 gange frem og
> tilbage med traileren til 0 kr
>
> Moralen er, at du skal kontakte din lokale vognmand, og få en pris, og evt
> høre, hvad du skal gøre for at det bliver så billigt som muligt.
>
> Stefan
>
------------------------------------
Kommer helt an på hvilken type affald vi snakker om, du kan godt
få en container hvor du kan smide alt i, lige meget hvad det er,
men men men, det koster 6-900kr pr. ton usorteret, og i de fleste
tilfælde kan man holde en rigtig god timeløn ved at køre det på
genbrugs pladsen selv.
Mikael