Billeder i Binaer
Fra : Lauridsen

Dato : 12-06-01 13:59

Hej
Jeg har postet et par billeder i dk.binaer
Message ID <9g536t$1bed$1@news.cybercity.dk>

Mvh.
Lars

Fra : Lauridsen

Dato : 12-06-01 14:01

Billederne er postet 12/6 14:50

Mvh.
Lars

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 12-06-01 14:14

Hej Lars

Ja, det er interessant at se!

Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk http://www.dhd.dk/computer/koeling.htm

Fra : Henning

Dato : 12-06-01 14:41

On Tue, 12 Jun 2001 14:59:26 +0200, "Lauridsen"

Og?

Henning
hsb@REMOVETHISimage.dk

Fra : Lauridsen

Dato : 12-06-01 14:50

Hej Henning
Hvad havde du regnet med at folk skulle kunne bruge den kommentar til ?

Mvh.
Lars

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 12-06-01 15:50

> Hej Henning
> Hvad havde du regnet med at folk skulle kunne bruge den kommentar til ?

Vi sidder ikke bare og kigger på billeder, men havde du haft et problem, som
du havdet postet nogle billeder af, havde vi haft noget af bruge den
oplysning til.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Anders Lund

Dato : 12-06-01 16:04

"Nicolai Boilesen" <nicolai_boilesen@get2net.dk> wrote in message

> [...]
som
> du havdet postet nogle billeder af, havde vi haft noget af bruge den
UseNet er ikke kun forbeholdt spørgssmål!!!!!

Mvh
Anders Lund

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 12-06-01 16:15

"Anders Lund" <webmaster@123grin.dk> wrote in message
Klip
> som
> UseNet er ikke kun forbeholdt spørgssmål!!!!!

Korrekt, men burde man så ikke skrive hvad de billeder er af?

Du kan forhåbentlig godt se problemet hvis folk i binaer grupperne begyndte
op poste beskeder om at nu havde de postet 5678 billeder af deres døde kat
:)

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Lauridsen

Dato : 12-06-01 16:04

Hej Nicolai
Jeg postede dem såmænd bare fordi der er flere der har spurgt til hvordan
man kan gøre... Og så kunne de jo checke billederne ud eller lade være.

Mvh.
Lars

Fra : Nicolai Boilesen

Dato : 12-06-01 16:12

> Hej Nicolai
> Jeg postede dem såmænd bare fordi der er flere der har spurgt til hvordan
> man kan gøre... Og så kunne de jo checke billederne ud eller lade være.

Korrekt, men folk aner jo ikke hvad de billeder har med at gøre, havde du
postet din bested i tråd med den oprindelige besked havde der ikke været
tvivl.

--
MVH / Regards
Nicolai Boilesen

Fra : Lauridsen

Dato : 12-06-01 16:19

Hej Nicolai
Fair nok, det burde jeg have gjort. Husker jeg til næste gang jeg skal
modificere kabinettet

Mvh.
Lars

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 12-06-01 22:40

"Henning" <ingen@email.tx> wrote in message

> Og?

Ja... hvis du læser tråden "Lyddæmpning af kabinet" fra den 07-06-2001 22:42
får du historien med.

- Lars