OS/2 (og ThinkPad) kompatible PCMCIA kort?
Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 12-06-01 13:52

Hej;

Er der mon nogen her i gruppen, der har erfaringer med stabile, OS/2- og
ThinkPad-kompatible PCMCIA 10/100 netkort samt, eventuelt, et
mobiltlf-modem? Så vil jeg meget gerne høre om det; producent, navn, og alt
det der...

Nåja, jeg et spørgsmål mere: jeg har IrDA drivere installeret
(tilsyneladende problemløst) på min ThinkPad (380D) - nogen der ved om man
kan komme "infrarødt" på nettet mod fx en Nokia 6210 med IrDA?

På forhånd tak,
/\/\\ads Orbesen Troest