Kan fliser købes for billigt?
Fra : Morten

Dato : 01-01-06 19:50

Hej.

Jeg skal til at lave ny indkørsel, da den gamle (30 år) er helt til skrot.
Byggemarkeder annoncerer med fliser ned til ca. 60 kr/m2. Men....
Kan fliser købes for billigt?
Er der forskel på holdbarhed i en dyr/billig?
Kan man stole på at en dyr flise også er god?

Jeg bor i Viborg. Kan noen' anbefale en leverandør?

Venlig hilsen
Morten

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 01-01-06 21:29

"Morten" <sys.asletdettedm@onsletdettecable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der forskel på holdbarhed i en dyr/billig?
> Kan man stole på at en dyr flise også er god?
>
> Jeg bor i Viborg. Kan noen' anbefale en leverandør?

Mange betonværker er tilsluttet betonvarekontrollen og mærker
deres produkter med et trekant som garanti for overholdelse af
betonvarekontrollens krav.
Der ud over skal du kigge på tykkelse ift. hvad fliserne bliver
udsat for af belastning.

Der er jo RC Betonvarer
http://www.rc.dk/index.php?frame=1

Fra : VH

Dato : 02-01-06 11:47

Prøv at få en pris ved Simested cementstøberi ved Aalestrup.

Mvh/Vh

Fra : Claus Skovbo

Dato : 03-01-06 05:35

"Morten" <sys.asletdettedm@onsletdettecable.dk> wrote in message
> [...]
> Er der forskel på holdbarhed i en dyr/billig?
> Kan man stole på at en dyr flise også er god?
>
> Jeg bor i Viborg. Kan noen' anbefale en leverandør?

Prøv at kontakte Flisefabrikken i Nykøbing. De har kvalitet.
http://www.flisefabrikken.dk/ind.htm

Hilsen Claus

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 02-01-06 23:41

"Claus Skovbo" <claus@karby.dk> skrev i en meddelelse

> Prøv at kontakte Flisefabrikken i Nykøbing. De har kvalitet.
> http://www.flisefabrikken.dk/ind.htm

De er vel ikke bedre end de fleste andre.

Fra : Finn Christiansen

Dato : 03-01-06 05:14

De nævnte leverer udemærkede kvalitetsvarer, derudover vil jeg nævne Sunds
Alfa
De plejer at kunne konkurere på prisen.
Set er sten / fliser af høj kvalitet.
mvh FC