Maling af kældergulv
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 25-12-05 21:16

Jeg skal have malet et kældergulv - cement.

Hvilken maling skal man bruge?

--
Per, Esbjerg

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 25-12-05 23:32

> Jeg skal have malet et kældergulv - cement.
>
> Hvilken maling skal man bruge?

Epoxy- Det holder
Alternativt kan du spørge din farvehandler.

Fra : Max

Dato : 26-12-05 00:12

Hej Per

> Hvilken maling skal man bruge?

Gulvmaling.

Mvh Max

Fra : *** Calle ***

Dato : 26-12-05 02:14

Max wrote:
> Hej Per

> Gulvmaling.

!!! mon ikke det er simpel logi!k
Spørgsmålet er nok nermere på hvilken type gulv maling

--
*** Calle ***

Fra : Max

Dato : 26-12-05 10:26

Hej Calle

> !!! mon ikke det er simpel logi!k

Du er ikke nem at narre.

Mvh Max

Fra : Ukendt

Dato : 26-12-05 13:00

Cement maling .
Farvehandleren ved besked, men vær opmærksom på at cementmaling er en
forholdsvis dyr maling, ( rå cementgulve kan nogle gange suge ad h.... til )
og et billigt trægulv, kan være en bedre, og kun lidt dyere, løsning .

Fra : Hans M. Pedersen

Dato : 27-12-05 17:33

"Lars Kierkegaard" <lars-kierkegaard to adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> Cement maling .

Cementmaling ? mener du ikke maling til cement ? Det første kan ikke
anbefales.

> Farvehandleren ved besked, men vær opmærksom på at cementmaling er en
> forholdsvis dyr maling, ( rå cementgulve kan nogle gange suge ad h....
> til )

Det gør de kun ved 1. overmaling.

> og et billigt trægulv, kan være en bedre, og kun lidt dyere, løsning .

Der er jo nok af alternativer hvis det var det man var ude efter, hvilket
jeg ikke forstod spørgsmålet som. Trægulv var nok ikke det første jeg
ville vælge til et kældergulv og især ikke uden at vide hvilken anvendelse
gulvet har.

Fra : *** Calle ***

Dato : 26-12-05 02:12

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Jeg skal have malet et kældergulv - cement.
>
> Hvilken maling skal man bruge?
Epoxy! men det koster mere ende alm. maling, men er givet godt ud.
--
*** Calle ***