Sikkerhed på WWW
Fra : Dennis Mortensen

Dato : 12-06-01 12:31

Hej alle sammen jeg er ny ADSL bruger og jeg har ikke en skid indblik i ADSL
og sikkerhed

Jeg har en ftp server og en Http server kørene over DNS2GO, så kan i ikke
fortælle mig om et par af de programmer som er til FRI download, så jeg kan
se og afprøve dem alle

Med Venlig Hilsen
Dennis Mortensen

Fra : Karsten

Dato : 12-06-01 12:55

In article <9g4uac$mt2$1@news.inet.tele.dk>, "Dennis Mortensen"
<Dennis@mortensen.mail.dk> wrote:

> Hej alle sammen jeg er ny ADSL bruger og jeg har ikke en skid indblik i
> ADSL og sikkerhed

Før du begynder med alt for meget, burde du måske sætte dig lidt ind i
tingene. Før eller senere bliver det alligevel nødvendigt, da alverdens
software/hardware kan ikke beskytte dig, hvis du ikke ved
hvordan du skal bruge det - så kan man jo ligeså godt begynde med det
samme:)

Der er mange gode sites du kan kigge på. Fx. insecure.org og
securityfocus.com. Hvis du er til Linux er linuxdoc.org også et godt
sted. Jeg ved forsvindene lidt om windows, men jeg er sikker på du med
Google kan grave nogle gode win-sites op.

--
/Karsten
Please encrypt! Get my key here: http://www.karsten.poulsen.as/

Fra : Jacob Atzen

Dato : 12-06-01 17:43

"Dennis Mortensen" <Dennis@mortensen.mail.dk> writes:

> Jeg har en ftp server og en Http server kørene over DNS2GO, så kan i ikke
> fortælle mig om et par af de programmer som er til FRI download, så jeg kan
> se og afprøve dem alle

Programmer til hvad??

- Jacob