hjælp-fil
Fra : PALLE JOHANSEN

Dato : 12-06-01 10:00

Hej gruppe.

Jeg er ved at lægge sidste hånd på et lille program.

Jeg skal have lavet et hjælpeprogram ( *.hlp)

Men hvordan er det lige man gør det? Er det et specielt program man bruger
til det (eller er det også VB)

Hilsen Palle

Fra : @sbjørn

Dato : 12-06-01 10:21

http://www.helpmaster.com/ (dyrest)
ELLER
en HTML-hjælpe fil som kan laves med
Menuen Start\Programmer\Microsoft Visual Studio 6.0\Microsoft Visual Studio
6.0 Tools\Help Workshop (sværest)
ELLER
en html-side (lettest)

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 12-06-01 16:21

@sbjørn skrev:
> [...]
> ELLER
> en HTML-hjælpe fil som kan laves med
> Menuen Start\Programmer\Microsoft Visual Studio 6.0\Microsoft Visual

.... eller et selvprogrameret hjælpe-system.
Men så vil jeg nok foreslå nogle af de andre muligheder...

- Bjarke Walling Petersen

Fra : Lindstrom

Dato : 13-06-01 08:20

Jeg bruger Helpwriter, det et godt program, og det er
let at bruge.

Det findes i en gratis "Lite" version

http://www.helpwriter.com

mvh