Hvad en hund ikke må finde sig i.......
Fra : Søren LH

Dato : 22-01-06 20:53

Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 22-01-06 21:05

> Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
> www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)
>
> Mvh
> Søren

*LOL*
Sådan skal de skide Schæfere have det

/Jens

Fra : Søren LH

Dato : 22-01-06 21:16

> *LOL*
> Sådan skal de skide Schæfere have det
>
> /Jens

Kinesisk visdom: Tigeren lader sig ikke mærke med at musen leger med dens
hale (I Ching).

Mvh
Søren

Fra : pwh

Dato : 23-01-06 06:09

> Kinesisk visdom: Tigeren lader sig ikke mærke med at musen leger med
> dens hale (I Ching).
>
> Mvh
> Søren

Glimrende sammenligning når Schæfere nu er så katteagtige

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 23-01-06 14:09

On Sun, 22 Jan 2006 20:52:44 +0100, "Søren LH" <slh@DELETEcity.dk>
wrote:

>Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
>www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)

Siden kan ikke vises... *SUK*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 17:31

Leyna skriblede bla:

> Siden kan ikke vises... *SUK*

concor.dk har sikkert lukket Sørens side grundet belastning af server
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-01-06 19:25

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Leyna skriblede bla:

> concor.dk har sikkert lukket Sørens side grundet belastning af server

Hmm.....hele mit site er lukket
Uforståeligt, jeg har ingen max.-grænse. Under Le Mans kan jeg have næsten
10.000 besøg på et døgn, det har jeg aldrig hørt noget for. Nå, jeg må høre
hvad de har af forklaring.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 19:49

Søren LH skriblede bla:

> Hmm.....hele mit site er lukket
> Uforståeligt, jeg har ingen max.-grænse. Under Le Mans kan jeg have
> næsten 10.000 besøg på et døgn, det har jeg aldrig hørt noget for. Nå, jeg
> må høre hvad de har af forklaring.

Søren der er forskel på besøgende og så download.
Du har en film på 12,5 MB liggende til download forestil dig 20 mennesker
tilgår filmen samtidig
alt efter server kan det belaste.

Dette er hvad din hoster siger:
The website cannot be accessed. The reason can be one of the following:
A) The webserver is too busy, please try again after 1-2 minutes!
B) The website is not configured correctly!
C) The website exceeds the web space limit!
D) The page does not exist!

Gætter på det er punkt C der gælder og han vil henholde sig til

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-01-06 20:15

> [...]
>>

> Søren der er forskel på besøgende og så download.
> Du har en film på 12,5 MB liggende til download forestil dig 20 mennesker

20 mennesker, det tror jeg ikke. Når jeg har linket i gruppen til en af
minde hunde eller kattesider er der en 10 - 12 stykker der kigger, fordelt
over noget tid.

Men der må selfølgelig være noget om det.

> [...]
> C) The website exceeds the web space limit!
> D) The page does not exist!
>
> Gætter på det er punkt C der gælder og han vil henholde sig til

Ja, noget i den retning, men der er ingen decideret limit, og jeg har liget
checket reglerne, og der er ikke rigtig noget han kan "hænge mig op på". Men
jeg må jo nok bare rette ind, jeg vil jo nødig have sitet lukket. Men jeg
har skrevet til dem, så vi ser hvad han skriver.

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 20:23

Søren LH skriblede bla:

> 20 mennesker, det tror jeg ikke. Når jeg har linket i gruppen til en
> af minde hunde eller kattesider er der en 10 - 12 stykker der kigger,
> fordelt over noget tid.

Jo men en film er jo interessant og der kan snilt i går aftes været
måske halvtreds der har kigget indenfor et par timer.

Men det er jo blot gætværk fra min side.

> Ja, noget i den retning, men der er ingen decideret limit, og jeg har
> liget checket reglerne,

Ja det siger de altid
Fri traffik indtil serveren belastes og hvornår gør den det

Det er jo mystiskt at alle andre sites på samme server kører
http://dom.ter.dk/?ip=81.7.136.168

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-01-06 20:40

> [...]
>
> Men det er jo blot gætværk fra min side.

> Ja det siger de altid
> Fri traffik indtil serveren belastes og hvornår gør den det

Man kunne jo godt lige komme med en advarsel, det er jo ikke ond vilje, og
jeg har været god kunde i mange år og skaffet dem selv flere kunder :-/

> Det er jo mystiskt at alle andre sites på samme server kører
> http://dom.ter.dk/?ip=81.7.136.168

Ja, de to andre på Concor, jeg er webmaster for, kører også, men de er nu
ikke nævnt på din liste.

(jeg ved ikke helt hvad det er for en liste du har fået lavet der, det er
som sagt ikke ALLE sites på Concor)

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 20:48

Søren LH skriblede bla:

> (jeg ved ikke helt hvad det er for en liste du har fået lavet der,
> det er som sagt ikke ALLE sites på Concor)

Nu har concor nok mere end en server
Skulle være dem der ligger på din server, altså dk domæner.
Det er dem jeg får frem.
Nå undskylder i øvrigt det er jo lidt OT men der var jo nogen der undrede
sig over ikke at kunne se det skægge filmklip

Du kan jo give en tilbagemelding når du har fået deres forklaring.
ps Søren hvad skete der med din gamle hund (ja den var jo ikke gammel )
Har læst om jeres tur til Østrig med mere

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 23-01-06 20:51

jopa wrote:
> Nå undskylder i øvrigt det er jo lidt OT

Er du nu også netbetjent overfor dig selv,
nu kan det snart ikke blive værrer med dig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 20:53

pwh skriblede bla:

> Er du nu også netbetjent overfor dig selv,
> nu kan det snart ikke blive værrer med dig

Ja jeg skal sgu holdes i lille snor ligesom min hund.

Men det var da hende leyna der startede som sædvanlig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-01-06 21:54

On Mon, 23 Jan 2006 20:53:04 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Ja jeg skal sgu holdes i lille snor ligesom min hund.
>
>Men det var da hende leyna der startede som sædvanlig

Ikke med at være net betjent. Jeg ærgrede mig bare over, at der igen
blev linket til noget jeg ikke kunne se. :-/
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 21:56

Leyna skriblede bla:

> Ikke med at være net betjent. Jeg ærgrede mig bare over, at der igen
> blev linket til noget jeg ikke kunne se. :-/

Så må du vågne op ligesom vi andre.
Nu får du det måske aldrig at se ha ha

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 23-01-06 21:39

> ps Søren hvad skete der med din gamle hund (ja den var jo ikke gammel )
> Har læst om jeres tur til Østrig med mere

Hun blev aflivet fordi hun blev agressiv (ja, ja, du ville nok synes hun var
blid som et lam ).

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 23-01-06 21:51

Søren LH skriblede bla:

> Hun blev aflivet fordi hun blev agressiv (ja, ja, du ville nok synes
> hun var blid som et lam ).

Ok det lyder da trist.
Nej agressiv er jeg ikke tilhænger af men gerne yderst vagtsom

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 26-01-06 18:45

> [...]
> ps Søren hvad skete der med din gamle hund (ja den var jo ikke gammel )
> Har læst om jeres tur til Østrig med mere

Som du måske har set er linket atter aktivt.
Concor sagde dette: "Fejlen skyldes vores kontrolpanel"
Om fejlen alligevel er opstået på grund af stor datamængde er ikke godt at
vide. Måske den er, men de så har syntes de ville lade det være ok, da jeg
jo i øvrigt er en god kunde [synes jeg selv ]

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 26-01-06 19:24

Søren LH skriblede bla:
> Om fejlen alligevel er opstået på grund af stor datamængde er ikke
> godt at vide. Måske den er, men de så har syntes de ville lade det
> være ok, da jeg jo i øvrigt er en god kunde [synes jeg selv ]

Det virkede blot underligt at kun du var nede
Nå pyt nu virker det jo

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leif Neland

Dato : 23-01-06 14:40

Søren LH wrote:
> Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
> www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)

Er quoten måske blevet overskrevet?

En anden gang, så giv filen et mere beskrivende navn; der findes mange
MVI_4269.avi'er derude på nettet; jeg troede lige jeg havde fundet den et
andet sted

Leif

Fra : Denise

Dato : 23-01-06 17:17

Søren LH wrote:
> Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
> www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)
>
> Mvh
> Søren

Den er da bare så herlig

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Denise

Dato : 23-01-06 18:36

Denise wrote:

> Den er da bare så herlig

Skal nok lige sige, jeg så den i går, den er der ikke mere.
Til dem de ikke så den, en sød mis fik lov til at lege og hive i hundens
hale mens hunden bare lå og kiggede på den

--
Hilsen Denise
www.katteinfo.dk

Fra : Leyna

Dato : 23-01-06 14:12

wrote:

>Hvad en hund ikke må finde sig i, i et hjem med katte :
>www.lemanszone.dk/pushkin/MVI_4269.avi (12 MB, undskyld!)

Den virker altså heller ikke her!
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : fam. Ager

Dato : 23-01-06 16:25

> Den virker altså heller ikke her!
> --
> Leyna
> http://www.tungogsmuk.dk
> Foreningen for den brede del af befolkningen

--------------------

nææ den er også censureret her..))-;

mvh. marie

Fra : jopa