Politibetjenten Angel :-)
Fra : pwh

Dato : 30-12-05 21:54

Lille sjov historie.
Jeg var som sædvanligt nede og lufte hunde på Engen
da en fræk hanhund dukkede op.
Vi kender ham godt, en blanding af Rotte og Pittbull ifølge ejeren.
Jeg tror så nærmere på at det er en Rott/Schæfer, men fred værer med det.
Calvil som han hedder begyndte at irrerterer Tyson med for meget snuseri,
Tyson begydte så at at knurrer noget, og jeg sagde stop.
Calvin er en moppedreng på +60kg, ikke en som Tyson skal slås med.
Men så går det hverken værre eller bedre end at Angel blander sig,
hun ryger lige i fjæset på Calvin uden nogen frygt over hovedet.
Det sjove er at sådan en muskelbundt bliver helt forvirret når den
får en arrig tæve smid lige i hovedet

/Jens

Fra : Mus

Dato : 30-12-05 23:28

> [...]
> hun ryger lige i fjæset på Calvin uden nogen frygt over hovedet.
> Det sjove er at sådan en muskelbundt bliver helt forvirret når den

Jamen sådan er det. Vores vil også gerne slåsse lidt med hanhunde, men de
sure damer holder han sig i behørig afstand fra. Han skal ikke have noget
klinket der. Medmindre de er i løbetid så er der lim på snuden og så
vibrerer hele mulen i fryd.

LN

Fra : Leyna

Dato : 31-12-05 09:59

On Fri, 30 Dec 2005 23:28:03 +0100, "Mus" <Bastian@sol.dk> wrote:

> [...]
>sure damer holder han sig i behørig afstand fra. Han skal ikke have noget
>klinket der. Medmindre de er i løbetid så er der lim på snuden og så

Præcis lige som mænd!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 10:13

> Præcis lige som mænd!

Ingen forskel der overhovedet

/Jens

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 10:00

> [...]
> have noget klinket der. Medmindre de er i løbetid så er der lim på
> snuden og så vibrerer hele mulen i fryd.

Det var også det der var det sjove ved historien, det er helt utroligt
at se hvor meget sådan nogle tæver kan tillade sig overfor hannerne.
Havde Tyson lavet sådan et udfald var det sikkert end i slagsmål,
problemet er bare at Angel efterhånden tror hun er en slags superhund
der kan tæske alt og alle, hun har ikke prøvet at komme ned med nakken endnu.

/Jens

Fra : fam. Ager

Dato : 31-12-05 10:05

"Mus" <Bastian@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sure damer holder han sig i behørig afstand fra. Han skal ikke have noget
> klinket der. Medmindre de er i løbetid så er der lim på snuden og så

ja..loui har også stor respekt for emma her i huset..hun er absolut nederst
i flokken, men når der er mad i farvandet så er hun et frådende monster, og
så trækker herren sig behørligt.. hun kan uden probs snuppe både ben og hans
mad hvis hun lyster... så må mor her ud og fortælle et par ting om hvordan
pæne damer opfører sig...(-;
mvh. marie

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 10:18

> [...]
> probs snuppe både ben og hans mad hvis hun lyster... så må mor her
> ud og fortælle et par ting om hvordan pæne damer opfører sig...(-;

Jeg kan tit også undrer mig over hvad Angel kan tillade sig overfor Tyson,
og har hun taget en bold eller et ben tør han sgu ikke at tage det fra hende.
Hun kan også finde på at hoppe og og humpe på ham, det er ellers det
værste en anden hund kan gører ved ham, men Angel må gerne.
Jeg blander mig dog aldrig, de må selv finde ud af deres rangorden,
og vil Tyson indordne sig under hende er det hans problem

/Jens

Fra : Eva Schmidt

Dato : 30-12-05 22:47

> [...]
> hun ryger lige i fjæset på Calvin uden nogen frygt over hovedet.
> Det sjove er at sådan en muskelbundt bliver helt forvirret når den

Nåhhh, har fars hund fået bodyguard *GG*

Trak muskelbundet så snuden og følehornene til sig, da Angel kom på banen??

mvh Eva

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 09:56

> Nåhhh, har fars hund fået bodyguard *GG*

Jeps, hun passer på Tyson og mig når vi er ude

> Trak muskelbundet så snuden og følehornene til sig, da Angel kom på
> banen??

Han blev helt forvirret, og trak sig pænt.

/Jens

Fra : Jasper Norman

Dato : 31-12-05 00:20

> Det sjove er at sådan en muskelbundt bliver helt forvirret når den
> får en arrig tæve smid lige i hovedet

Tja jeg kender det alt alt for godt. Jeg vejer selv +85 kg, men er
"hunderæd" for konen på 50 kg, når hun virkelig hidser sig på

Måske véd hunhunde også, at normale hanner ikke kunne drømme om, at gøre dem
fortræd? De er sgu snu de tæver. (altså hundene

Mvh

Jasper

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 10:02

> Tja jeg kender det alt alt for godt. Jeg vejer selv +85 kg, men er
> "hunderæd" for konen på 50 kg, når hun virkelig hidser sig på

*LOL*

> Måske véd hunhunde også, at normale hanner ikke kunne drømme om, at
> gøre dem fortræd? De er sgu snu de tæver. (altså hundene

Det finder de jo ud af i løbet af deres opvækst,
og Angel udnytter det til fulde

/Jens

Fra : Leyna

Dato : 31-12-05 09:57

On Fri, 30 Dec 2005 21:53:40 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>Det sjove er at sådan en muskelbundt bliver helt forvirret når den
>får en arrig tæve smid lige i hovedet

Alle hanner frygter de arrige hunner. Det gælder osse indenfor
menneskeverdenen!

I går aftes da jeg var ude med mine to labaner observerede jeg osse
deres leg i sneen. Hansen, som er den mindste og temmelig spinkel af
bygning, "smed rundt" med Vaks ved enhver given lejlighed, og Vaks lod
sig bare smide. Vaks er helt klart føreren i flokken, og meget kraftig
af bygning og meget tungere end Hansen, men alligevel lader han sig
bare vælte. Det er ikke noget jeg har set før, men nu har jeg
selvfølgelig heller ikke haft 2 hunde før, og da slet ikke på den
størrelse. Vaks har aldrig "nedlagt" Hansen, og han er osse meget
forsigtig i sin leg med ham. Med forsigtig mener jeg at han ikke (som
Hansen) bruger beskidte kneb som at ta' fat i halsbåndet og hive til
eller drøne ind i Hansen med 300 km/t. Det gør han til gengæld gerne
med os... altså drøner lige ind i os, så når han kommer er det bare om
at flytte sig, ellers bliver man væltet.

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 31-12-05 10:23

> Alle hanner frygter de arrige hunner. Det gælder osse indenfor
> menneskeverdenen!

Faktisk er det for mig at se mere interresant at følge hvordan en
tæve opfører sig end at følge en hanhund.
Jeg skal helt klart også have en tæve næste gang jeg skal have hund,
det var nu også det råd jeg fik af flere da jeg skulle have den første hund,
men jeg vidste jo bedre, troede jeg

/Jens