Vil I se min julegave??
Fra : sn

Dato : 28-12-05 23:50

Da jeg kan fornemme, at der er interesse for at se billeder, vil jeg da ikke
undlade at prale af min bedste julegave i mange år.

..... og før I nu alle sammen begynder at skære tænder og hvisle noget om
"levende dyr" og "juleaften", så lad mig berolige jer med, at det var en
gave fra mig selv, - og han indtog domicilet den 19. december!

Lad mig sige med det samme: Det er en hund med selvtilliden i orden:
http://www.hjoernebutikken.dk/lege%20med%20livet%20251205-2.jpg

Jeg arbejder på at at sætte hjemmesiden "rigtig" op, - men indtil videre kan
man se flere billeder ved at gå ind på forsiden:
http://www.hjoernebutikken.dk, og klikke sig videre der fra.

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 00:18

sn wrote:
> Da jeg kan fornemme, at der er interesse for at se billeder, vil jeg
> da ikke undlade at prale af min bedste julegave i mange år.

Det har du helt misforstået,
der er stor interesse for at se MINE billeder ))

> Jeg arbejder på at at sætte hjemmesiden "rigtig" op, - men indtil
> videre kan man se flere billeder ved at gå ind på forsiden:
> http://www.hjoernebutikken.dk, og klikke sig videre der fra.

Herlige billeder, hvad er han for en størrelse.

/Jens

Fra : sn

Dato : 29-12-05 07:19

pwh wrote:

> Det har du helt misforstået,
> der er stor interesse for at se MINE billeder ))
:-r
I det mindste kan man da SE mine billeder

> Herlige billeder, hvad er han for en størrelse.

Hmm, ja se det tør jeg næsten ikke fortælle når du er i nærheden
Men jeg kan lige hviske det til de andre: Lab/schæfer

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 08:52

> :-r
> I det mindste kan man da SE mine billeder

Nu har Tele2 vist givet adgang igen.

> Hmm, ja se det tør jeg næsten ikke fortælle når du er i nærheden
> Men jeg kan lige hviske det til de andre: Lab/schæfer

Jeg syntes jo nok det lignede nogen jeg kendte, ham glæder jeg mig
til at følge herinde. Jeg har efterhånden mødt nogle stykker med den blanding
og de har alle som en været meget glade for den, nogle af dem har lignet Tyson
på en prik og andre har mere lignet en korthåret Schæfer,
din ser jo umiddelbar ud til også at blive smukt ensfarvet
Jeg håber du har unger i familien, for du får nok en hund med krudt i røven,
det er derfor jeg har skrevet lidt måske negativt om Tyson til tider.
Men det skal ikke læses som at der er noget galt med ham, han passer
bare ikke 100% til sådan en 1/2 gammel ungkal som mig
Han havde haft det bedre i en storfamilie med en masse unger der gad
lege med ham dagen lang, nå han er jo også glad nok for mig,
jeg er bare for sløv til at kyle med gummibolde efter hans mening

/Jens (som nok har kylet den skide bold 800.000 gange bare i år)

Fra : sn

Dato : 29-12-05 14:00

> [...]
> Schæfer,
> din ser jo umiddelbar ud til også at blive smukt ensfarvet

Hans mor er lab, faderen schæfer. (Tyson, - er det ikke omvendt?)
Dvs. det gik "opdrætteren" ud fra, idet det var de to hunde de havde, - men
hele kuldet på 9 hvalpe var sorte, bortset fra een, der havde en lille hvid
plet nederst på brystet, - så de var faktisk ved at være i tvivl, om der
havde været en fremmed hund på besøg. (Når jeg skriver opdrætteren i
anførselstegn, er det fordi det ikke var en opdrætter i den forstand. Cody
er fra et helt privat "hovsa-kuld".)
Jeg har imidlertid lige googlet lidt efter hvalpebilleder. På dem jeg lige
kunne finde, så det ud til, at ægte labradorhvalpe er mere brede over snuden
end min.

> Jeg håber du har unger i familien,
Nix.
> for du får nok en hund med krudt i røven,
Du mener; - det brænder ikke ud når han bliver ældre ?? Så har jeg da noget
at "glæde" mig til. I går, da han oplevede den første sne (som ganske vist
kun lå i knap 1 cm. "højde") sprintede han rundt som en sindssyg. Jeg håber
vinden lægger sig lidt inden det bliver mørkt, så han kan få lov til at lege
i "rigtig" sne. Driverne her udenfor er ved at nærme sig 1 meters højde.

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 14:21

> Hans mor er lab, faderen schæfer. (Tyson, - er det ikke omvendt?)

Godt husket,
hans mor er en Sort Schæfer og faderen skulle værer en brun Lab.

> [...]
> en lille hvid plet nederst på brystet, - så de var faktisk ved at
> være i tvivl, om der havde været en fremmed hund på besøg.

Sådan en plet mener jeg sagten de kan få alligevel med den blanding,
Tyson er nu helt sort, men Angel (Lab/Rotte med garanti) har også
sådan en lille hvid blis på brystet, det undrede også mig indtil jeg hørte
fra andre at Rotter og Labber godt kan have det.

> Nix.

Så er det med at komme i gang med at producerer nogle

> Du mener; - det brænder ikke ud når han bliver ældre ?? Så har jeg da
> noget at "glæde" mig til.

Tyson som bliver 4 år til April har ikke mistet nogen energi overhovedet,
han er selfølgelig ikke så hvalpetåbelig mere, men vækkede jeg ham
kl 3 om natten for at gå en tur i regnvejr for at lege med bold,
så ville han stille op lige på en studs
Nu har jeg så også leget og gået meget med ham fra hvalpeben af,
så han er måske også af mig selv blevet vænnet til et højt aktivitetsniveau.
Så det skal man huske på, ikke at vænne dem til noget man ikke kan/vil
leve op til når de er blevet voksne.

> [...]
> sindssyg. Jeg håber vinden lægger sig lidt inden det bliver mørkt, så
> han kan få lov til at lege i "rigtig" sne. Driverne her udenfor er

Der manglede du lige det der Digitalkamera
Mine 2 vuffere har også drønet rundt som åndsvage,
både på Engen og ude i haven

/Jens

Fra : sn

Dato : 30-12-05 12:31

> [...]
> sådan en lille hvid blis på brystet, det undrede også mig indtil jeg
> hørte fra andre at Rotter og Labber godt kan have det.

Det som undrede mig, var at alle var sorte, - for moderen er ganske vist en
sort labrador men faderen er en - hvad jeg vil kalde - "almindelig" schæfer.
Altså den blanding af lyse og mørke farver som f.eks.denne her:
http://www.hjoernebutikken.dk/images/sch%e6fer.jpg, så jeg havde forventet
at nogle/flere af hvalpene havde en form for aftegninger.

Når Cody sidder i sollyset, synes jeg dog man kan ane et rødt skær i pelsen.

> Så er det med at komme i gang med at producerer nogle

Næh, du - jeg har været for mange år i butiksbranchen! Jeg har set/oplevet
hvordan folks unger skaber sig, - tænk hvis mine blev lige sådan.
hellere en hund til. Eller en kat

> Der manglede du lige det der Digitalkamera
Jeg ved det, jeg ved det...
Til gengæld har jeg et godt gammelt spejlrefleks kamera, som bliver flittigt
brugt, - så dokumentationen er i orden

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 13:01

> [...]
> f.eks.denne her: http://www.hjoernebutikken.dk/images/sch%e6fer.jpg,
> så jeg havde forventet at nogle/flere af hvalpene havde en form for

Labrador udseendet synes jeg som regel slår meget igennem ved blandinger.
Nå det er jo også mindre vigtigt, det vigtigste er trods alt hvordan psyken er.

> Når Cody sidder i sollyset, synes jeg dog man kan ane et rødt skær i
> pelsen.

Det havde Tyson også som hvalp, og kan også få det om sommeren
når solen bleger pelsen lidt.
Det er lige omvendt med Angel, hun er blevet mere brun med alderen.

> Næh, du - jeg har været for mange år i butiksbranchen! Jeg har
> set/oplevet hvordan folks unger skaber sig, - tænk hvis mine blev
> lige sådan. Så hellere en hund til. Eller en kat

Sådan her jeg det også, børn er såmænd søde nok, bare andre har dem

/Jens

Fra : sn

Dato : 30-12-05 13:01

prøver lige med et link der du'r! (håber jeg)
http://www.hjoernebutikken.dk/images/schaefer.jpg

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 13:42

sn skriblede bla:
> prøver lige med et link der du'r! (håber jeg)
> http://www.hjoernebutikken.dk/images/schaefer.jpg

Se det er jo den eneste rigtige hund der findes.
Smuk smuk næsten så smuk som min

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 13:45

sn skriblede bla:
> prøver lige med et link der du'r! (håber jeg)
> http://www.hjoernebutikken.dk/images/schaefer.jpg

Kunne du lokkes til at quote korrekt så er det lettere at læse og man
behøver ikke læse baglæns.

Skriv under det du svarer på og klip resten væk så er det møj nemmere.
Ligesom jeg gør.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : sn

Dato : 30-12-05 14:07

jopa wrote:
> [...]
> behøver ikke læse baglæns.
>
> Skriv under det du svarer på og klip resten væk så er det møj nemmere.

Dyyyygtig... [smider godbid]

Det plejer jeg nu også at gøre, ovennævnte var en nødpost, da linket i det
foregående ikke virkede - at Jens så lige nåede ind imellem mine poster,
ødelagde det hele...

Susanne Nielsen.

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 14:09

sn skriblede bla:

> Dyyyygtig... [smider godbid]

Takker

> Det plejer jeg nu også at gøre, ovennævnte var en nødpost, da linket
> i det foregående ikke virkede - at Jens så lige nåede ind imellem
> mine poster, ødelagde det hele...

Ja han er i stand til at ødelægge alt
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 15:12

> Ja han er i stand til at ødelægge alt

Det er ikke engang løgn

/Jens

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 15:11

> Dyyyygtig... [smider godbid]

John kan bare det der, den netbetjent

> Det plejer jeg nu også at gøre, ovennævnte var en nødpost, da linket
> i det foregående ikke virkede - at Jens så lige nåede ind imellem
> mine poster, ødelagde det hele...

Hvorfor skulle jeg nu have skylden :-?

/Jens (der normalt ikke har noget at udsætte på Susannes quoting)

Fra : sn

Dato : 30-12-05 18:09

pwh wrote:

> John kan bare det der, den netbetjent

Er det ikke også ham der har en betjenthund ?

> Hvorfor skulle jeg nu have skylden :-?

Don't blame it on sunshine
Don't blame it on moonlight
Don't blame it on good times
Blame it on the boogi...æææhh... the others !

Susanne Nielsen.

Fra : jopa

Dato : 30-12-05 18:28

sn skriblede bla:
> Er det ikke også ham der har en betjenthund ?

Min hund har ikke betjent nogen men tror godt den kunne tænke sig det

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 30-12-05 18:50

> Er det ikke også ham der har en betjenthund ?

Jo jo, ham og Milo tror de kan styrer det hele

*LOL*

/Jens

Fra : x Vuf x

Dato : 02-01-06 21:16

On Thu, 29 Dec 2005 08:52:00 +0100, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

>jeg er bare for sløv til at kyle med gummibolde efter hans mening
>/Jens (som nok har kylet den skide bold 800.000 gange bare i år)

Skal det forstås sådan, at du aldrig ser rekvalmer i TV?

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 10:02

On Thu, 29 Dec 2005 07:19:01 +0100, "sn" <sn67@ping.dk> wrote:

>:-r
>I det mindste kan man da SE mine billeder

*LOL*
Den sad, hva' Jens?

--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 10:08

> *LOL*
> Den sad, hva' Jens?

Jeg kan nu ikke gøres ansvarlig for Tele2's politik,
jeg tror det var fordi jeg måtte ligge og uploade af
nogle gange da der gik kuk i den, det har nok givet for meget trafik.

/Jens

Fra : Jasper Norman

Dato : 29-12-05 00:18

Ohhhhhh, han er go´.

fin bette vaps.

/Jasper

Fra : Anette

Dato : 29-12-05 00:38

sn wrote:
> Da jeg kan fornemme, at der er interesse for at se billeder, vil jeg
> da ikke undlade at prale af min bedste julegave i mange år.

Nøøøøj hvor er han søøøøøød. Til lykke med ham

/ Anette

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 10:01

On Wed, 28 Dec 2005 23:50:01 +0100, "sn" <sn67@ping.dk> wrote:

>Da jeg kan fornemme, at der er interesse for at se billeder, vil jeg da ikke
>undlade at prale af min bedste julegave i mange år.

Det er nu mest Jens der hele tiden skal prale med billeder af sine to
hunde.

>Lad mig sige med det samme: Det er en hund med selvtilliden i orden:
>http://www.hjoernebutikken.dk/lege%20med%20livet%20251205-2.jpg

Hmmmm... sådan en fræk hvalp. Rækker tunge ad katten! :D
Den er godt nok dejlig. Tillykke med den!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Eva Schmidt

Dato : 29-12-05 10:06

"sn" <sn67@ping.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg arbejder på at at sætte hjemmesiden "rigtig" op, - men indtil videre
> kan man se flere billeder ved at gå ind på forsiden:

Han er da dejlig, det bette pus - tillykke med den dejlige julegave?
Hvad hedder den lille fyr?
Aner man en ikke helt tilfreds misser ude i venstre side??

mvh Eva

Fra : sn

Dato : 29-12-05 11:34

> Han er da dejlig, det bette pus - tillykke med den dejlige julegave

Tak

> Hvad hedder den lille fyr?

Han hedder Cody.

> Aner man en ikke helt tilfreds misser ude i venstre side??

Jep. Det er min søsters kat. Jeg har ikke selv noget digitalkamera, så
jeg/vi måtte på en lille fotosession. Dermed kom Cody også på endnu en
socialiseringstur. Dem har vi allerede haft 3-4 stykker af, så han har mødt
flere fremmede mennesker og hunde, - og altså denne her kat, der bestemt
ikke var bange for min lille vildbasse.
Jeg ville ønske min egen kat var lige så langt fremme i skoene. Den er for
så vidt ikke bange for Cody, for så sent som i går sad jeg og håndfodrede
dem, og da kunne de godt stå snude ved snude, men som regel går/løber den
når hunden kommer, og så synes han jo først det er sjovt at "lege".

Susanne Nielsen.

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 12:47

sn wrote:
> Jeg har ikke selv noget digitalkamera

Så kan du godt skynde dig ud og købe et, de fås i god
kvalitet fra 2000kr af.
Cody bliver jo hurtigt voksen, og det er altså skægt
at have billeder fra hele deres opvækst.
De fleste Digi'er kan også tage korte videoclips,
dem har jeg da en del af

/Jens (med et Canon IXUS II kamera)

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 13:12

pwh skriblede bla:
> Cody bliver jo hurtigt voksen, og det er altså skægt
> at have billeder fra hele deres opvækst.

Har du taget mange ?

--
Mvh.John (med et Canon IXUS V3 kamera)

www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 14:24

> Har du taget mange ?

Det synes jeg jo ikke selv
Men i mappen med dyrebilleder/clips er der 1200 filer,
det er da ikke så galt

/Jens (der ved John plager om flere)

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 14:59

pwh skriblede bla:

> /Jens (der ved John plager om flere)

Du kan lige få lidt helt friske snebilleder af den smukkeste hunderace
http://jp-web.dk/galleri

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 15:52

> Du kan lige få lidt helt friske snebilleder af den smukkeste hunderace
> http://jp-web.dk/galleri

Flot er han sgu blevet, dette var mit yndlingsbillede
http://jp-web.dk/galleri/index.php?img=4

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 16:12

pwh skriblede bla:
> Flot er han sgu blevet, dette var mit yndlingsbillede
> http://jp-web.dk/galleri/index.php?img=4

Har lige smidt dem på et andet galleri
Det er jo fordelen ved at have mange domæner.
http://zora.dk/galleri
og ingen kan komme og lukke ned grundet stor trafikmængde )

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 18:29

On Thu, 29 Dec 2005 16:12:24 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:
>>
>Har lige smidt dem på et andet galleri
>Det er jo fordelen ved at have mange domæner.
>http://zora.dk/galleri
>og ingen kan komme og lukke ned grundet stor trafikmængde )

Okay, dér var han. Jeg er jo ikke meget for at indrømme det, men han
er godt nok flot.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 18:51

Leyna skriblede bla:

> Okay, dér var han. Jeg er jo ikke meget for at indrømme det, men han
> er godt nok flot.

Det syntes Jens også han er misundelig

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 18:59

> Det syntes Jens også han er misundelig

Det skulle lige værer det, næh du kender min indstilling til stangtøj
Prøv at finde et kuld af Angels race og prøv at finde et kuld Schæfere,
hvad tror du man bliver tilbudt i overflod af

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 19:02

pwh skriblede bla:

> Det skulle lige værer det, næh du kender min indstilling til stangtøj

Tror da din Angel kunne se køn ud med en sådan schæferpelsjakke på i denne
kolde tid.
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 19:49

> Tror da din Angel kunne se køn ud med en sådan schæferpelsjakke på i
> denne kolde tid.

Intet skal dække Angels skinnede pels,
spurget din dyrelæge måske om Milo var blevet poleret
da han var til det årlige check

/Jens (som er helt med på at pelse nogle Schæfere)

Fra : Leyna

Dato : 30-12-05 01:27

On Thu, 29 Dec 2005 18:50:55 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>Leyna skriblede bla:

>Det syntes Jens også han er misundelig

På en Schæfer... Keep dreaming! *LOL*
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Leyna

Dato : 29-12-05 18:28

On Thu, 29 Dec 2005 14:58:45 +0100, "jopa" <spam@nøøø.invalid> wrote:

>pwh skriblede bla:

>Du kan lige få lidt helt friske snebilleder af den smukkeste hunderace
>http://jp-web.dk/galleri

Siden kan ikke findes... hmmmm
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : pwh

Dato : 29-12-05 18:43

> Siden kan ikke findes... hmmmm

Nej nej nej, hold da kæft en amatør,
det var aldrig sket for mig

/Jens

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 18:50

pwh skriblede bla:

> Nej nej nej, hold da kæft en amatør,
> det var aldrig sket for mig

Igen Jens som ikke fatter at John flyttede dem andetsteds

--
Mvh.John som ikke bruger tele2
www.john.jp-web.dk

Fra : jopa

Dato : 29-12-05 11:20

sn skriblede bla:
> .... og før I nu alle sammen begynder at skære tænder og hvisle noget
> om "levende dyr" og "juleaften", så lad mig berolige jer med, at det
> var en gave fra mig selv, - og han indtog domicilet den 19. december!

Tillykke den er da nuttet.

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk