Schæfer hvalp spørgsmål.
Fra : Keldo

Dato : 25-12-05 15:07

hej med jer

Vi har en han schæferhvalp på 6 mdr., hvornår kan man forvente at den
begynder at lette ben når den skal tisse? Endvidere begynde at tisse når vi
går tur. som der er nu besørger den sig kun i vores have.

Keldorff

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 15:47

Keldo skriblede bla:
> Vi har en han schæferhvalp på 6 mdr., hvornår kan man forvente at den
> begynder at lette ben når den skal tisse?

Når den bliver kønsmoden.
Min sghæfer er 13 mdr og tisser stadig som en tøs

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : Søren LH

Dato : 25-12-05 16:43

"jopa" <spam@nøøø.invalid> skrev i en meddelelse
> Keldo skriblede bla:
>
> Når den bliver kønsmoden.
> Min sghæfer er 13 mdr og tisser stadig som en tøs

Hej John

Er din schæfer ikke kønsmoden ved 13 mdr.?

Mvh
Søren

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 19:18

Søren LH skriblede bla:

> Er din schæfer ikke kønsmoden ved 13 mdr.?

Nej jeg tror han er lidt tilbage

Jo normalt letter de ben når de bliver kønsmodne men min tisser som sagt
stadig som en tøs

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 19:32

> Nej jeg tror han er lidt tilbage

Nu er det fristende at fyrer et eller andet af

> Jo normalt letter de ben når de bliver kønsmodne men min tisser som
> sagt stadig som en tøs

Nu er det meget fristende

/Jens (hvis hunde begge var kønsmodne 10 mdr gamle)

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 19:37

pwh skriblede bla:

> Nu er det meget fristende

Jeg tror måske han er bøsse
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 20:12

> Jeg tror måske han er bøsse

Han humper måske på de andre hanhunde

/Jens

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 19:51

pwh skriblede bla:

> Nu er det fristende at fyrer et eller andet af

Sagde manden med 2 damehunde

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 20:15

> Sagde manden med 2 damehunde

Hvis ret skal værer ret er de nærmere intetkøn
Men der var faktisk flere der syntes jeg var lidt for streng
da jeg begyndte at kalde Tyson for Tøson lige efter kastreringen

/Jens

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 20:19

pwh skriblede bla:

> Hvis ret skal værer ret er de nærmere intetkøn
> Men der var faktisk flere der syntes jeg var lidt for streng
> da jeg begyndte at kalde Tyson for Tøson lige efter kastreringen

Ja det er sgu også hårdt for ham i forvejen.
Men ok nu kan man så sige at han lever i et lesbiskt paforhold men Angel.
Håber de er lykkelige ))

--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 20:35

> Ja det er sgu også hårdt for ham i forvejen.

Det var nu nok nærmere lidt hårdere for ham og gå og lugte til alle
de lækre tæver på Engen som han alligevel aldrig fik lov til at bolle.
Nu kan han helt hellige sig det væsenlige her i tilværelsen,
løbe efter bolde og æde, ikke alt det der tøsepjat

> Men ok nu kan man så sige at han lever i et lesbiskt paforhold men
> Angel. Håber de er lykkelige ))

Bortset fra at de ikke har sexsuel omgang med hinanden er det sikkert rigtigt,
og så er det hende der er manden, hun kan finde på at humpe ham
engang imellem, og han finder sig sgu i det det stor høved
Alle andre der prøver på den slags narrestreger får et par på kyssetøjet,
men vi andre ville nok også finde os i at blive misbrugt af en køn ung pige

/Jens

Fra : jopa

Dato : 25-12-05 20:50

pwh skriblede bla:
> men vi andre ville nok også finde os i at blive misbrugt af en køn
> ung pige

ja da med glæde
--
Mvh.John
www.john.jp-web.dk

Fra : pwh

Dato : 25-12-05 20:57

> ja da med glæde

Undtagen Milo

/Jens

Fra : Thomas Larsen

Dato : 25-12-05 17:06

hvornår kan man forvente at den
> begynder at lette ben når den skal tisse?

Vores golden retriver på 9 mdr er lige begyndt på det... Den har forresten
aldrig besørget inde på vores grund, den holder sig til vi går, så tror det
er meget forskelligt fra hund til hund... Ps det ser rigtig griner ud de
første par gange den skal lette ben, den får nemt overbalance

Held & lykke med hvalpen

Fra : qfha

Dato : 25-12-05 18:32

De er ikke så kvikke til at finde ud af det i starten . Jeg havde
en, som når han ville lette ben op ad en mur løftede det modsatte
ben. Men det kom da på plads hen ad vejen.

Fra : Kim Christensen

Dato : 26-12-05 20:14

>Hej John

>Er din schæfer ikke kønsmoden ved 13 mdr.?

Pst.. (Med tiden finder han måske ud af at det er en tæve han har
fået...)

Hilsen Kim

Fra : Hornbech - Nuuk

Dato : 26-12-05 22:54

Så vidt jeg husker begyndte Sally at lette ben omkring etårsalderen.
/K

Fra : Dagny Christensen

Dato : 27-12-05 14:20

Hej
Jeg har haft 2 schæfer hanhunde og de er to blevet over 10 år, de har
aldrig strintet op af biler.
MVH
Dagny

> [...]
vi
> går tur. som der er nu besørger den sig kun i vores have.

begin 666 p.gif
MHYRTVHNSWKS[#X9B!I0.D*"(JJBL]"[ES,54;#_Y>>P!GF*X*C[#JSA:!9._
M)>UGZCFC-%34>+4VH;9CTY6%8J7;K_BL-&)96JYZ+0VWR$ E^TU];Z_ENCJ/
M!X:G9R581M@WEC@4. AW=\@UT[:'Z+0D,VE9:<EHMHD("4E'ZABG&0DDNHG:
MQ:=')NFYNAC;M=>Z`DC+&3>7YNO(Z_D;:UM,>S=Z2PP;/'R<F!J4S&CHYQ?=
MFQPLC0G]UVG\!*?H#,:FQ6?2[(8Y+B>=SJX-['[X-%_/Q-_OCS$IH,"!! L:
:/(@PH<*%#!LJ_ <QHL2)%"M@Q8X8"`#L`
`
end