Program til styring af kundekontakt
Fra : Cre8ing.dk - Carsten~

Dato : 21-01-06 21:07

Hej

Jeg er blevet bedt om at fremskaffe jeres erfaringer med et program
til styring af kundekontakt. Det der skal bruges, er et program hvor
man kan notere tidspunkter for kontakt, aftaler ved kontakt,
follow-up, skrive mails og tilbud osv.
Det er vitalt at programmet kan importere leeds fra excel og derefter
håndtere disse mht. ovenstående.

Jeg ved at dette har været diskuteret herinde tidligere. Men dette
skal gerne være en standalone der kan køre på en bærbar uden
serveropsætning.
Findes der noget sådant eller må man ty til serverløsningen?

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Carsten Hjerresen
Cre8ing.dk
www.cre8ing.dk

--
Cre8ing.dk - Vi gør noget ved Danmark
www.cre8ing.dk

Fra : Henrik

Dato : 23-01-06 09:02

"Cre8ing.dk - Carsten Hjerresen" skrev i en meddelelse > Jeg er blevet bedt
> [...]
> follow-up, skrive mails og tilbud osv.
> Det er vitalt at programmet kan importere leeds fra excel og derefter

Erfaringer har jeg ingen af, men med min version af MS Office2003 fulgte der
en Business Contact Manager med Outlooken.
Hvordan det virker, har jeg stadig en drøm om at finde ud af .. en dag

Henrik V
http://www.123hjemmeside.dk/moebler_til_salg

Fra : Lars Møller

Dato : 27-01-06 23:33

Cre8ing.dk - Carsten Hjerresen wrote:
> [...]
> follow-up, skrive mails og tilbud osv.
> Det er vitalt at programmet kan importere leeds fra excel og derefter

Det lyder som et CRM system. M$ CRM har en klient version, der kører
direkte sammen med outlook, men om den kan virke uden en server ved jeg
ikke, men jeg kender nogen der garanteret kan fortælle dig det.

Med venlig hilsen

Lars P. Møller