Butikslejemål
Fra : Ukendt

Dato : 07-01-06 19:54

Hej Gruppe.

Er der nogen der har nogle links til erhvervslejemål?

Mere specifikt leder jeg efter en lille butik til leje i Storkøbenhavn, dog
ikke længere væk end Ballerup / Glostrup / Lyngby egnen.

Jeg kan oplyse at størrelsen ikke er vigtig, dog ikke mindre end 50 kvm.
eller mere end 200.
Jeg vil helst ikke ind på butikstypen, hvis nu andre skulle få nogle gode
ideer, dog kan jeg fortælle at det ikke drejer sig om mad o.l.

Links modtages med kyshånd.

Mvh Martin

Fra : Holst

Dato : 07-01-06 20:04

Martin T. wrote:

> Er der nogen der har nogle links til erhvervslejemål?

Det er ikke et link, men Berlingske Tidende plejer - vist om onsdagen -
at have et Erhvervsejendomme-tillæg, hvor der er en masse annoncer for
erhvervslejemål. Måske var det en mulighed.

Fra : Nico de Jong

Dato : 07-01-06 21:22

wsjan06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> Det er ikke et link, men Berlingske Tidende plejer - vist om onsdagen -
> at have et Erhvervsejendomme-tillæg, hvor der er en masse annoncer for
> erhvervslejemål. Måske var det en mulighed.

Erhvervsbladet har en hel sektion om torsdagen (?), og så er det gratis for
erhvervsdrivende

Nico

Fra : Tom Nielsen

Dato : 08-01-06 16:19