Stillingsannoncering - hvor?
Fra : Rohde

Dato : 05-01-06 21:06

Vi skal snart bruge faste medarbejdere og løsarbejdere til forskellige
typer
opgaver, og vil gerne have ansøgere der er placeret lokalt over hele
landet.
Hvor annoncerer vi bedst med de ledige stillinger, uden at hele budgettet
ryger på dyre annoncer i JyllandsPosten og Søndagsavisen?

Vi har kigget på bl.a. AF og Jobzonen der begge er oplagte. Men vi vil
meget
gerne modtage gode ideer til hvor vi ellers kan annoncere. De fleste er
nok
målrettet folk der søger fast arbejde, men som nævnt skal vi også bruge
løsarbejdere, og derfor skal annoncerne selvfølgelig ses af studerende,
efterlønnere og andre som vil vre interesserede i deltidsarbejde og løs
ansættelse.

På forhånd tak for hjælpen.

/Rohde

Fra : MP [8700]

Dato : 05-01-06 21:34

Hvad med jobnet.dk

Med venlig vilsen MP

Fra : Holst

Dato : 05-01-06 22:29

MP [8700] wrote:

> Hvad med jobnet.dk

jobnet.dk er AF.

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 05-01-06 23:39

Rohde wrote:
> [...]
> løsarbejdere, og derfor skal annoncerne selvfølgelig ses af studerende,
> efterlønnere og andre som vil vre interesserede i deltidsarbejde og løs

dk.opslag.stillinger

JonB

Fra : MP [8700]

Dato : 06-01-06 12:06

Hej

jobindex.dk

Fra : Anders Christensen

Dato : 07-01-06 16:14

Rohde skrev:
> [...]
> løsarbejdere, og derfor skal annoncerne selvfølgelig ses af studerende,
> efterlønnere og andre som vil vre interesserede i deltidsarbejde og løs

Hvis det blandt andet er studerende du søger, så kan opslag på
uddannelsesstederne ofte give pote.
Der står de tit i kø for at svare på jobannoncer, hvis det da er et job
der fænger.

Kan du nævne noget mere om indenfor hvilken branche det er i søger folk til?
Der er jo nok forskel på om det er universitetet, eller teknisk skole
man skal søge folk på. (sikkert bare mig og mine underlige fordomme, men
jeg tror der er forskel på de folk der er de forskellige steder)

--
Mvh Anders Christensen

Fra : Allan Soerensen

Dato : 07-01-06 17:49

> [...]
> Hvor annoncerer vi bedst med de ledige stillinger, uden at hele budgettet
> ryger på dyre annoncer i JyllandsPosten og Søndagsavisen?

Jyllands-Posten og Søndagsavisen lyder i mine øre til at være skudt helt ved
siden af, hvis der er tale om løsarbejdere og evt. ufaglærte.
De lokale aviser og dagblade vil være noget mere oplagte.