Problemer med harddisk
Fra : FePe

Dato : 18-01-06 12:36

Hej

Jeg har en Thinkpad R51, hvor jeg både har Windows og Linux. Jeg kunne
godt tænke mig at installere en anden Linux-distribution, men det kan
jeg ikke. Partition Magic 8.0 kommer med fejlmeddelelsen "Init failed:
Error 117, Partition's drive letter cannot be identified". Hvad gør man?
--
FePe | "Enjoy your job, make lots of money, work within
fepe@fepe.dk | the law. Choose any two" -- Unknown

Fra : Kent Friis

Dato : 18-01-06 17:47

Den Wed, 18 Jan 2006 12:35:44 +0100 skrev FePe:
> [...]
> jeg ikke. Partition Magic 8.0 kommer med fejlmeddelelsen "Init failed:
> Error 117, Partition's drive letter cannot be identified". Hvad gør man?

Lader være med at bruge et Windows-specifikt program til at resize
en Linux-partition?

Mvh
Kent

Fra : FePe

Dato : 18-01-06 18:10

Kent Friis wrote:

> Lader være med at bruge et Windows-specifikt program til at resize
> en Linux-partition?
>
> Mvh
> Kent

Jeg resizede en Windows-partition.

Fra : Ukendt

Dato : 21-01-06 14:32

FePe wrote:

> Jeg resizede en Windows-partition.

Så du har et problem med at resize en Windows partition når du
kører Partition Magic under Windows? Det problem har ikke noget
med Linux eller Unix at gøre, så jeg tror du har større chance
for at få et svar på det i en Windows gruppe.

--
Kasper Dupont -- Rigtige mænd skriver deres egne backupprogrammer
#define _(_)"d.%.4s%."_"2s" /* This is my new email address */