Ubuntu DHCP fejl
Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 15:09

Har langt om længe fået taget mig sammen til at hente Ubuntu og lavet en
install-CD...
Installationen kører fint til jeg kommer til netværk via DHCP...
error..:(

Ganske alm. 3Com 905 netkort der kører fint med Win 98/XP etc...
Har prøvet at pille kortet ud, genstarte, slukke og sætte kortet i et
andet PCI-slot... ingen forskel...:(

Ideer?

--
Venlig hilsen / Best regards
Thore Sorensen - DK2700 Brønshøj / DK2620 Albertslund

(Erstat evt. AT med @ i mailadressen hvis du mailer direkte)
Min hobbyside: www.RacePhoto.dk

Fra : Rune Christensen

Dato : 11-01-06 15:41

Thore wrote:
> [...]
>
> Ganske alm. 3Com 905 netkort der kører fint med Win 98/XP etc...
> Har prøvet at pille kortet ud, genstarte, slukke og sætte kortet i et

Har du prøvet med et andet netkort?

Kan du se om den starter den rigtige driver til kortet?

Mvh.
Rune

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-06 16:36

On Wed, 11 Jan 2006 15:41:12 +0100, Rune Christensen
<rune.christensen@adslhome.dk> wrote:

>Har du prøvet med et andet netkort?
>
>Kan du se om den starter den rigtige driver til kortet?
>
>Mvh.
>Rune

Hej...har installeret et Intel 82xx nertkort, og det fungerer...:)
Nu skal jeg bar have den til at ligne en WinXP-installation...:)
(Det er et væddemål...:) )