Online ToDo system til linux
Fra : Søren Reinke

Dato : 19-12-05 23:05

Hejsa

Er der nogen der kender til et godt online ToDo system der kan køre på
en linux server, med apache, perl, php, mysql ?

Det skal ikke være det sotre fancy noget, bare så 1 eller flere personer
kan indtaste ting de mener skal laves, og en eller flere kan
godkende/afvise disse ting og prioritere dem.
Gerne med notifications email når ting ændrer status osv ?

På forhånd tak.

--
Best regards
C.T.O. Søren Reinke

Fra : Peter Mogensen

Dato : 19-12-05 23:32

Søren Reinke wrote:
> [...]
> godkende/afvise disse ting og prioritere dem.
> Gerne med notifications email når ting ændrer status osv ?

Der findes massere.
Fandt denne side med nogen af dem.
http://www.digisolutions.com/resources/bugtrackingsystems.html

Peter

Fra : Alex Holst

Dato : 20-12-05 00:25

Peter Mogensen wrote:
> Der findes massere.
> Fandt denne side med nogen af dem.
> http://www.digisolutions.com/resources/bugtrackingsystems.html

Fra 1999. Hvor relevant er det lige?

OSS/FAQ for dk.edb.sikkerhed: http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Peter Mogensen

Dato : 20-12-05 22:24

Alex Holst wrote:

> Fra 1999. Hvor relevant er det lige?

Skal alt serveres på et sølvfad?
Mig bekendt lever både GNATS, Bugzilla og Jitterbug i bedste velgående.
Det kan forhåbentlig give inspiration til den videre søgen.

Peter

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 20-12-05 00:49

On Mon, 19 Dec 2005 23:05:05 +0100, Søren Reinke wrote:

> Er der nogen der kender til et godt online ToDo system der kan køre på
> en linux server, med apache, perl, php, mysql ?

Elog måske. Det er en slags lille universal-web-database-noget.
Nem at have med at gøre, vildt brugbar og god mod børn.

http://midas.psi.ch/elog/

--
Stig

Fra : Sune Vuorela

Dato : 20-12-05 00:57

On 2005-12-19, Søren Reinke <soren@REMOVE.reinke.dk> wrote:
> Er der nogen der kender til et godt online ToDo system der kan køre på
> en linux server, med apache, perl, php, mysql ?

Er det ikke ca det samme som diverse bugtrackingsoftware kan ?

bugzilla
mantis

/Sune